Heeft print nog een plaats in de reclame van vandaag en morgen? Febelgra nodigt Jens Mortier uit tijdens Get Smart op 10 september 2015 om zijn visie op de feiten te geven.

Jens Mortier is één van de oprichters van het communicatie agentschap Mortierbrigade, dat al verschillende nationale en internationale prijzen in de wacht sleepte. Als reclameman weet Mortier als geen ander hoe print onder druk is komen te staan. Maar ook hoe het medium aan een revival bezig is en terug is van eigenlijk nooit weggeweest. Opportuniteiten zijn er genoeg, maar u moet ze weten te grijpen. Mortier geeft u alvast een voorzet. Deelname aan het volledige seminarie is helemaal gratisBovendien bent u hartelijk welkom op de stand van Febelgra (S11-S12) om de meerwaarde van een lidmaatschap te bekijken en op maat van uw onderneming te optimaliseren. We kijken uit naar uw bezoek!

Meer info en inschrijven via www.grafischnieuws.be/getsmart.

Jens Mortier presenteert van 17.30 tot 18.00 uur.

Heeft print nog een plaats in de reclame van vandaag en morgen? Febelgra nodigt Jens Mortier uit tijdens Get Smart op 10 september 2015 om zijn visie op de feiten te geven.Jens Mortier is één van de oprichters van het communicatie agentschap Mortierbrigade, dat al verschillende nationale en internationale prijzen in de wacht sleepte. Als reclameman weet Mortier als geen ander hoe print onder druk is komen te staan. Maar ook hoe het medium aan een revival bezig is en terug is van eigenlijk nooit weggeweest. Opportuniteiten zijn er genoeg, maar u moet ze weten te grijpen. Mortier geeft u alvast een voorzet. Deelname aan het volledige seminarie is helemaal gratisBovendien bent u hartelijk welkom op de stand van Febelgra (S11-S12) om de meerwaarde van een lidmaatschap te bekijken en op maat van uw onderneming te optimaliseren. We kijken uit naar uw bezoek! Meer info en inschrijven via www.grafischnieuws.be/getsmart. Jens Mortier presenteert van 17.30 tot 18.00 uur.