Drukkerij Van der Poorten ontstond in 1949 in een kelder met één handpers, maar is intussen uitgegroeid tot een grote speler in de grafische sector. Met meer dan 45 medewerkers en een indrukwekkend machinepark zijn ze hét adres voor boeken, tijdschriften, folders, brochures of jaarverslagen. Van der Poorten werkte 30 jaar met eigen software, perfect voor recurrente opdrachten. Maar wat als het percentage nieuwe én dus andere opdrachten stijgt en de op maat gemaakte software niet meer 'meekan'? Tijd voor een grondige administratieve 'changement de décor'!

Na enkele gesprekken met bedrijven zoals L. Capitan, Die Keure, Burocad en Hendrix, kwam Van der Poorten bij MultiPress terecht. Ze stelden nog enkele pertinente vragen:

  • Hoe krijgen we als management een beter zicht op onze financiële rapportering? En tegelijk onze orders en de planning?
  • Wat zijn de mogelijkheden om het magazijnbeheer nog verder te automatiseren?
  • Hoe werkt de connectiviteit met onze externe software voor boekhouding, Apogee en JDF?

Dit is slechts 20% van het artikel, lees hier verder.