Grafische Groep Matthys is dé specialist in koudfoliedruk sinds 2008. Onze nieuwe drukmachine zorgt voor veel nieuwe mogelijkheden en daarom hebben we onze brochure helemaal vernieuwd. Vraag jouw gratis exemplaar aan, ... en laat je inspireren met nieuwe mogelijkheden voor jouw merk(en).

Vraag hier uw gratis inspiratiebrochure aan.

Zie ook video: https://bit.ly/38FAei2

.
© .

Breng je packaging design naar het volgende niveau

"Het eerste wat we zien is de algemene contour van een product. Kleur, logo, merk, grafische aspecten en lettertypes zien we pas in een latere fase. En die contour, het product zelf, zien we veel sneller wanneer er folie is aangebracht op de verpakking.

Want folie zorgt voor reflectie van het omgevingslicht en suggereert zo beweging. En evolutionair gezien is ons menselijke brein geprogrammeerd om beweging meteen op te merken. Want mochten we geen beweging zien dan liepen we gevaar om opgegeten te worden. Dus reflectie van licht zorgt voor het waarnemen van die beweging. En een verpakking voorzien van folie-aspecten wordt altijd gezien. En gezien worden is de eerste stap naar verkoop."

Prof. dr.ir. Roland ten Klooster - Professor Packaging Design and Management - University of Twente

Vraag hier uw gratis inspiratiebrochure aan.

Lees hier hoe je met de nieuwste cold foil opties aan de slag kunt:https://www.groepmatthys.com/drip-off-vernis-effecten-met-koudfoliedruk/

.
© .
Grafische Groep Matthys is dé specialist in koudfoliedruk sinds 2008. Onze nieuwe drukmachine zorgt voor veel nieuwe mogelijkheden en daarom hebben we onze brochure helemaal vernieuwd. Vraag jouw gratis exemplaar aan, ... en laat je inspireren met nieuwe mogelijkheden voor jouw merk(en).Vraag hier uw gratis inspiratiebrochure aan.Zie ook video: https://bit.ly/38FAei2Breng je packaging design naar het volgende niveau"Het eerste wat we zien is de algemene contour van een product. Kleur, logo, merk, grafische aspecten en lettertypes zien we pas in een latere fase. En die contour, het product zelf, zien we veel sneller wanneer er folie is aangebracht op de verpakking. Want folie zorgt voor reflectie van het omgevingslicht en suggereert zo beweging. En evolutionair gezien is ons menselijke brein geprogrammeerd om beweging meteen op te merken. Want mochten we geen beweging zien dan liepen we gevaar om opgegeten te worden. Dus reflectie van licht zorgt voor het waarnemen van die beweging. En een verpakking voorzien van folie-aspecten wordt altijd gezien. En gezien worden is de eerste stap naar verkoop."Prof. dr.ir. Roland ten Klooster - Professor Packaging Design and Management - University of TwenteVraag hier uw gratis inspiratiebrochure aan.Lees hier hoe je met de nieuwste cold foil opties aan de slag kunt:https://www.groepmatthys.com/drip-off-vernis-effecten-met-koudfoliedruk/