Er bestaan ondertussen verschillende strategieën om de snel veranderende grafische markt te counteren. Een vaak toegepaste strategie is specialiseren. En dat is net wat Bob Teurlinckx van Teurlinckx Fine Papers zo'n 5-tal jaar geleden besliste.
Het bedrijf uit Aarschot stond op een tweesprong: 'alles' blijven aanbieden, zowel digitaal als offset, of zich specialiseren in één marktsegment. En daar dan nóg beter in worden. En zo geschiedde!
Tuerlinckx Fine Papers is inmiddels een begrip inzake de productie van onbedrukte enveloppen. Elke dag doen meer dan 1.000 drukkers en copyshops op hem beroep. En daar komt uiteraard heel veel administratie bij kijken. Te veel, vond Bob, en hij wou dit zoveel mogelijk automatiseren. Op dat moment herinnerde hij zich een presentatie van MultiPress, zo'n 5 jaar geleden ...
Lees verder...
Het bedrijf uit Aarschot stond op een tweesprong: 'alles' blijven aanbieden, zowel digitaal als offset, of zich specialiseren in één marktsegment. En daar dan nóg beter in worden. En zo geschiedde!Tuerlinckx Fine Papers is inmiddels een begrip inzake de productie van onbedrukte enveloppen. Elke dag doen meer dan 1.000 drukkers en copyshops op hem beroep. En daar komt uiteraard heel veel administratie bij kijken. Te veel, vond Bob, en hij wou dit zoveel mogelijk automatiseren. Op dat moment herinnerde hij zich een presentatie van MultiPress, zo'n 5 jaar geleden ...Lees verder...