Slimmer samenwerken

Drukbestanden opmaken en aanleveren, bestellingen officieel goedkeuren, het plaatsen van de uiteindelijke order: bij het bestellen van drukwerk kunnen meerdere mensen komen kijken. Met een gedeeld account weten betrokkenen te allen tijde wat de status is van lopende bestellingen en of er nog een actie vereist is. Een gemeenschappelijk overzicht van alle bestellingen en facturen is daarnaast handig voor administratieve doeleindes binnen grote organisaties. Ook fijn: gebruikers kunnen een eigen taal en wachtwoord kiezen, een adres en logo naar keuze toevoegen aan de pakbon die op de verzenddoos wordt geplakt en een standaard bezorg- en factuuradres instellen.

Focus op doorontwikkeling

Co-creatie is sinds dag 1 bepalend geweest voor de koers van de Print.com-webapp. Productopties en prijzen in één scherm vergelijken, meerdere ontwerpen toevoegen aan een bestelling en offertes in de webapp maken zijn allemaal voorbeelden van features die voortkomen uit input van grafisch professionals. Ook deze nieuwe functionaliteit komt rechtstreeks van het wensenlijstje van klanten. Om een goed beeld te krijgen van de verschillende use cases en randvoorwaarden waaraan multi-user moest voldoen is nauw samengewerkt met een gebruikerspanel. Na een uitgebreide testfase is de feature vanaf nu voor iedereen beschikbaar binnen de webapp. De volgende stap in de doorontwikkeling is het verder uitbreiden van dergelijke samenwerkingsopties.

Over de Print.com-webapp

De webapplicatie van Print.com is een platform exclusief voor professionals. Hier bestel je in twee stappen print, sign, large format en giveaways. Ook voor maatwerk, bijzondere materialen en unieke afwerkingen ben je hier aan het goede adres. Nog geen toegang tot de webapp? Neem dan contact op met Bruno Mossay, Country Captain Belgium (Frans: +32 2 588 71 09 / Nederlands: +32 3 808 30 41) of meld je aan via print.com/professional.

Ook bij ons zijn de nodige coronamaatregelen getroffen en worden de adviezen opgevolgd. De productie draait op een veilige manier door en alle overige werkplekken zijn ingericht op thuiswerken. Daarmee is Print.com goed bereikbaar om je toegang te geven tot de webapp, vragen te beantwoorden en alle bestellingen op tijd bij je te bezorgen.

Slimmer samenwerken Drukbestanden opmaken en aanleveren, bestellingen officieel goedkeuren, het plaatsen van de uiteindelijke order: bij het bestellen van drukwerk kunnen meerdere mensen komen kijken. Met een gedeeld account weten betrokkenen te allen tijde wat de status is van lopende bestellingen en of er nog een actie vereist is. Een gemeenschappelijk overzicht van alle bestellingen en facturen is daarnaast handig voor administratieve doeleindes binnen grote organisaties. Ook fijn: gebruikers kunnen een eigen taal en wachtwoord kiezen, een adres en logo naar keuze toevoegen aan de pakbon die op de verzenddoos wordt geplakt en een standaard bezorg- en factuuradres instellen.Focus op doorontwikkeling Co-creatie is sinds dag 1 bepalend geweest voor de koers van de Print.com-webapp. Productopties en prijzen in één scherm vergelijken, meerdere ontwerpen toevoegen aan een bestelling en offertes in de webapp maken zijn allemaal voorbeelden van features die voortkomen uit input van grafisch professionals. Ook deze nieuwe functionaliteit komt rechtstreeks van het wensenlijstje van klanten. Om een goed beeld te krijgen van de verschillende use cases en randvoorwaarden waaraan multi-user moest voldoen is nauw samengewerkt met een gebruikerspanel. Na een uitgebreide testfase is de feature vanaf nu voor iedereen beschikbaar binnen de webapp. De volgende stap in de doorontwikkeling is het verder uitbreiden van dergelijke samenwerkingsopties. Over de Print.com-webappDe webapplicatie van Print.com is een platform exclusief voor professionals. Hier bestel je in twee stappen print, sign, large format en giveaways. Ook voor maatwerk, bijzondere materialen en unieke afwerkingen ben je hier aan het goede adres. Nog geen toegang tot de webapp? Neem dan contact op met Bruno Mossay, Country Captain Belgium (Frans: +32 2 588 71 09 / Nederlands: +32 3 808 30 41) of meld je aan via print.com/professional.Ook bij ons zijn de nodige coronamaatregelen getroffen en worden de adviezen opgevolgd. De productie draait op een veilige manier door en alle overige werkplekken zijn ingericht op thuiswerken. Daarmee is Print.com goed bereikbaar om je toegang te geven tot de webapp, vragen te beantwoorden en alle bestellingen op tijd bij je te bezorgen.