De brievenbus kleppert als vanouds tijdens coronatijd, want fysieke post maakt een heuse comeback. Een trend die allerlei mooie kansen biedt voor professionals die klanten willen blijven verrassen met bijzonder drukwerk. Daarom heeft Print.com een speciale inspiratiepagina gelanceerd met de populairste verpakkings- en verzendproducten: versturen.print.com.
Aandachttrekkers
Om op te vallen heb je producten nodig die net even anders zijn. Om er (letterlijk) uit te springen zijn pop-upkaarten en -kubussen bijvoorbeeld ideaal. Iets minder beweeglijks in gedachten? Ook uitschuifkaarten en pennenbakjes zijn echte aandachttrekkers. Goed om te weten: elk product heeft een uniek verrassingselement en is full colour te bedrukken.
Ingepakt staat netjes
Verzendzakken, kartonnen enveloppen, brievenbusdozen: met de juiste verpakking komt elk poststuk veilig aan. Om professionals te helpen bij het creëren van de ultieme verzendbeleving voor hun opdrachtgevers biedt Print.com allerlei functionele en stijlvolle verpakkingen. En met cadeaupapier, (sluit)stickers, cadeauzakjes en vloeipapier in je eigen huisstijl wordt groots uitpakken een kleine moeite.
Meer inspiratie
Als het op drukwerk aankomt geldt bij Print.com: the sky is the limit. Voldoende verzendinspiratie opgedaan op versturen.print.com? Kijk dan ook eens op een van onze andere inspiratiepagina's: covid.print.com (coronacommunicatie), samples.print.com (materiaalsoorten) of presenteren.print.com (promotiemateriaal).
Over de Print.com-webapp
De webapplicatie van Print.com is speciaal ontwikkeld voor professionals. Hier bestel je in twee stappen print, sign, large format en giveaways. Ook voor maatwerk, bijzondere materialen en unieke afwerkingen ben je hier aan het goede adres. Nog geen toegang tot de webapp? Neem dan contact op met Bruno Mossay, Country Captain Belgium (Frans: +32 2 588 71 09 / Nederlands: +32 3 808 30 41) of meld je aan via print.com/professional.
Ook in coronatijd is Print.com goed bereikbaar om je toegang te geven tot de webapp, vragen te beantwoorden en alle bestellingen op tijd bij je te bezorgen. Dezelfde kwaliteit met extra aandacht voor veiligheid.
Aandachttrekkers Om op te vallen heb je producten nodig die net even anders zijn. Om er (letterlijk) uit te springen zijn pop-upkaarten en -kubussen bijvoorbeeld ideaal. Iets minder beweeglijks in gedachten? Ook uitschuifkaarten en pennenbakjes zijn echte aandachttrekkers. Goed om te weten: elk product heeft een uniek verrassingselement en is full colour te bedrukken. Ingepakt staat netjesVerzendzakken, kartonnen enveloppen, brievenbusdozen: met de juiste verpakking komt elk poststuk veilig aan. Om professionals te helpen bij het creëren van de ultieme verzendbeleving voor hun opdrachtgevers biedt Print.com allerlei functionele en stijlvolle verpakkingen. En met cadeaupapier, (sluit)stickers, cadeauzakjes en vloeipapier in je eigen huisstijl wordt groots uitpakken een kleine moeite.Meer inspiratieAls het op drukwerk aankomt geldt bij Print.com: the sky is the limit. Voldoende verzendinspiratie opgedaan op versturen.print.com? Kijk dan ook eens op een van onze andere inspiratiepagina's: covid.print.com (coronacommunicatie), samples.print.com (materiaalsoorten) of presenteren.print.com (promotiemateriaal).Over de Print.com-webappDe webapplicatie van Print.com is speciaal ontwikkeld voor professionals. Hier bestel je in twee stappen print, sign, large format en giveaways. Ook voor maatwerk, bijzondere materialen en unieke afwerkingen ben je hier aan het goede adres. Nog geen toegang tot de webapp? Neem dan contact op met Bruno Mossay, Country Captain Belgium (Frans: +32 2 588 71 09 / Nederlands: +32 3 808 30 41) of meld je aan via print.com/professional.Ook in coronatijd is Print.com goed bereikbaar om je toegang te geven tot de webapp, vragen te beantwoorden en alle bestellingen op tijd bij je te bezorgen. Dezelfde kwaliteit met extra aandacht voor veiligheid.