Inpakken en thuis opeten

De COVID-19-uitbraak zorgde ervoor dat eetgelegenheden noodgedwongen hun deuren moesten sluiten. Het resultaat: een enorme uitbreiding van bezorg- en afhaalservices. En in een industrie waar presentatie alles is, geldt ook hier dat de verpakking (bijna) net zo belangrijk is als de inhoud. Het uitgebreide assortiment van eet- en drinkverpakkingen in de webapp bevat alles voor een eersteklas takeaway-beleving. Bedrukbare smoothiebekers, bestekzakjes, Airlaid bestekservetten, vetvrij papier, geplastificeerde menukaarten en papieren tassen zijn nog maar het begin.

Goed verpakte merkbeleving

Ook in de e-commercebranche lijkt the sky the limit te zijn: internetshoppen is in quarantainetijd populairder dan ooit. Nu het winkelend publiek vooral online te vinden is, is het pakketje dat thuisbezorgd wordt het eerste fysieke contactmoment met een product. Hiermee wordt de verpakking een nóg belangrijker onderdeel van de algehele merkbeleving. Met cadeauzakjes, bedrukte brievenbusdozen met klep, vloeipapier, labels op rol, cadeaupapier en luxe tassen maak je met elk pakket een onvergetelijke eerste indruk op de ontvanger.

Over de Print.com-webapp

De webapplicatie van Print.com is een platform exclusief voor professionals. Hier bestel je in twee stappen print, sign, large format en giveaways. Ook voor maatwerk, bijzondere materialen en unieke afwerkingen ben je hier aan het goede adres. Nog geen toegang tot de webapp? Neem dan contact op met Bruno Mossay, Country Captain Belgium (Frans: +32 2 588 71 09 / Nederlands: +32 3 808 30 41) of meld je aan via print.com/professional.

Ook bij ons zijn de nodige coronamaatregelen getroffen en worden de adviezen opgevolgd. De productie draait op een veilige manier door en alle overige werkplekken zijn ingericht op thuiswerken. Daarmee is Print.com goed bereikbaar om je toegang te geven tot de webapp, vragen te beantwoorden en alle bestellingen op tijd bij je te bezorgen.

Inpakken en thuis opetenDe COVID-19-uitbraak zorgde ervoor dat eetgelegenheden noodgedwongen hun deuren moesten sluiten. Het resultaat: een enorme uitbreiding van bezorg- en afhaalservices. En in een industrie waar presentatie alles is, geldt ook hier dat de verpakking (bijna) net zo belangrijk is als de inhoud. Het uitgebreide assortiment van eet- en drinkverpakkingen in de webapp bevat alles voor een eersteklas takeaway-beleving. Bedrukbare smoothiebekers, bestekzakjes, Airlaid bestekservetten, vetvrij papier, geplastificeerde menukaarten en papieren tassen zijn nog maar het begin.Goed verpakte merkbelevingOok in de e-commercebranche lijkt the sky the limit te zijn: internetshoppen is in quarantainetijd populairder dan ooit. Nu het winkelend publiek vooral online te vinden is, is het pakketje dat thuisbezorgd wordt het eerste fysieke contactmoment met een product. Hiermee wordt de verpakking een nóg belangrijker onderdeel van de algehele merkbeleving. Met cadeauzakjes, bedrukte brievenbusdozen met klep, vloeipapier, labels op rol, cadeaupapier en luxe tassen maak je met elk pakket een onvergetelijke eerste indruk op de ontvanger. Over de Print.com-webappDe webapplicatie van Print.com is een platform exclusief voor professionals. Hier bestel je in twee stappen print, sign, large format en giveaways. Ook voor maatwerk, bijzondere materialen en unieke afwerkingen ben je hier aan het goede adres. Nog geen toegang tot de webapp? Neem dan contact op met Bruno Mossay, Country Captain Belgium (Frans: +32 2 588 71 09 / Nederlands: +32 3 808 30 41) of meld je aan via print.com/professional.Ook bij ons zijn de nodige coronamaatregelen getroffen en worden de adviezen opgevolgd. De productie draait op een veilige manier door en alle overige werkplekken zijn ingericht op thuiswerken. Daarmee is Print.com goed bereikbaar om je toegang te geven tot de webapp, vragen te beantwoorden en alle bestellingen op tijd bij je te bezorgen.