Co-creëren en inspireren

Het assortiment uitbouwen aan de hand van de wishlist van klanten, een werkwijze die voortkomt uit het co-creatie-DNA van Print.com, zorgt automatisch voor de nodige diversiteit. Zo werd de groeiende vraag naar bedrukte kleding onlangs beantwoord met het toevoegen van polo's, t-shirts en hoodies. Uit een andere hoek werd juist een grote behoefte aan behang plus de bijbehorende accessoires gesignaleerd, dus ook zulke producten zijn verkrijgbaar in de bestelomgeving. "Maar co-creëren werkt twee kanten op", stelt Marco Aarnink (Captain van Print.com). "Enerzijds draait het om luisteren naar bestaande wensen, maarwe proberen mensen ook te inspireren met producten waar ze misschien nog niet aan gedacht hebben. Denk bijvoorbeeld aan gegraveerde borrelplanken, geschenktassen van groeipapier of proseccoflesjes met eetbaar bladgoud. Zo kunnen professionals hun klanten voorzien van alle drukwerkbasics én hen verrassen met originele producten met een 'twist'. Print draait tenslotte voor een belangrijk deel om beleving."

De diepte in

Ook als je graag veel keuze wilt hebben binnen bepaalde productgroepen ben je bij Print.com aan het goede adres. Naast 'losse' producten worden er namelijk ook geregeld volledige categorieën toegevoegd aan de webapp. Zo bestaat de categorie 'verpakken' uit allerlei soorten verpakkingsproducten voor uiteenlopende branches en doeleinden. Professionals met klanten in de horeca kunnen bijvoorbeeld kiezen uit tientallen voedselverpakkingen, waaronder luxe foodboxen, vetvrij papier en smoothiebekers. Maar ook de geschenk- en verzendverpakkingen zijn ruim vertegenwoordigd binnen deze categorie. Van bedrukt lint, cadeaupapier en luxe magneetdozen tot brievenbusdozen, kartonnen enveloppen en monsterzakken.

Over de Print.com-webapp

De webapplicatie van Print.com is speciaal ontwikkeld voor professionals. Hier bestel je in twee stappen print, sign, textiel en giveaways. Ook voor maatwerk, bijzondere materialen en unieke afwerkingen ben je hier aan het goede adres. Nog geen toegang tot de webapp? Neem dan contact op met Bruno Mossay, Country Captain Belgium (Frans: +32 2 588 71 09 / Nederlands: +32 3 808 30 41) of meld je aan via print.com/webapp.

Co-creëren en inspireren Het assortiment uitbouwen aan de hand van de wishlist van klanten, een werkwijze die voortkomt uit het co-creatie-DNA van Print.com, zorgt automatisch voor de nodige diversiteit. Zo werd de groeiende vraag naar bedrukte kleding onlangs beantwoord met het toevoegen van polo's, t-shirts en hoodies. Uit een andere hoek werd juist een grote behoefte aan behang plus de bijbehorende accessoires gesignaleerd, dus ook zulke producten zijn verkrijgbaar in de bestelomgeving. "Maar co-creëren werkt twee kanten op", stelt Marco Aarnink (Captain van Print.com). "Enerzijds draait het om luisteren naar bestaande wensen, maarwe proberen mensen ook te inspireren met producten waar ze misschien nog niet aan gedacht hebben. Denk bijvoorbeeld aan gegraveerde borrelplanken, geschenktassen van groeipapier of proseccoflesjes met eetbaar bladgoud. Zo kunnen professionals hun klanten voorzien van alle drukwerkbasics én hen verrassen met originele producten met een 'twist'. Print draait tenslotte voor een belangrijk deel om beleving."De diepte in Ook als je graag veel keuze wilt hebben binnen bepaalde productgroepen ben je bij Print.com aan het goede adres. Naast 'losse' producten worden er namelijk ook geregeld volledige categorieën toegevoegd aan de webapp. Zo bestaat de categorie 'verpakken' uit allerlei soorten verpakkingsproducten voor uiteenlopende branches en doeleinden. Professionals met klanten in de horeca kunnen bijvoorbeeld kiezen uit tientallen voedselverpakkingen, waaronder luxe foodboxen, vetvrij papier en smoothiebekers. Maar ook de geschenk- en verzendverpakkingen zijn ruim vertegenwoordigd binnen deze categorie. Van bedrukt lint, cadeaupapier en luxe magneetdozen tot brievenbusdozen, kartonnen enveloppen en monsterzakken. Over de Print.com-webappDe webapplicatie van Print.com is speciaal ontwikkeld voor professionals. Hier bestel je in twee stappen print, sign, textiel en giveaways. Ook voor maatwerk, bijzondere materialen en unieke afwerkingen ben je hier aan het goede adres. Nog geen toegang tot de webapp? Neem dan contact op met Bruno Mossay, Country Captain Belgium (Frans: +32 2 588 71 09 / Nederlands: +32 3 808 30 41) of meld je aan via print.com/webapp.