Vandaag de dag is differentiatie essentieel geworden voor spelers in de grafische sector. Naast de praktische en nuttige aspecten ontstaat er een nieuwe productmarketing, gebaseerd op zintuigen en emoties. Meer dan ooit willen merken grafische ontwerpen en verpakkingstexturen aanbieden die niet alledaags zijn.

Konica Minolta's innovatieve digitale oplossingen omvatten alles wat nodig is voor een volledige workflow voor etikettering en verpakking, van het printen en vormgeven van het etiket tot de productie van de verzenddoos .... Bied uw klanten textuur- en afwerkingseffecten die het gedrag van de consument rechtstreeks beïnvloeden door aanraking.

Benieuwd naar meer? Ontdek op onze website de verschillende productiestappen met de bijbehorende producten om uw producties te verbeteren.

Vandaag de dag is differentiatie essentieel geworden voor spelers in de grafische sector. Naast de praktische en nuttige aspecten ontstaat er een nieuwe productmarketing, gebaseerd op zintuigen en emoties. Meer dan ooit willen merken grafische ontwerpen en verpakkingstexturen aanbieden die niet alledaags zijn. Konica Minolta's innovatieve digitale oplossingen omvatten alles wat nodig is voor een volledige workflow voor etikettering en verpakking, van het printen en vormgeven van het etiket tot de productie van de verzenddoos .... Bied uw klanten textuur- en afwerkingseffecten die het gedrag van de consument rechtstreeks beïnvloeden door aanraking.Benieuwd naar meer? Ontdek op onze website de verschillende productiestappen met de bijbehorende producten om uw producties te verbeteren.