Dataline streeft een Europese groeistrategie na. Na meer dan 25 jaar ervaring met print MIS/ERP software in binnen- en buitenland, investeert de firma in buitenlandse markten waar er ruimte is voor de groei van innovatieve softwareoplossingen voor grafische productiebedrijven.

Dirk Deroo licht toe: "Om een betrouwbare en succesvolle partner te zijn en te blijven voor grafische bedrijven overal in Europa, is het noodzakelijk om onze product- en marktexpertise aan te bieden dicht bij de gebruiker én in de lokale taal. Tegelijk is het belangrijk om een zekere schaalgrootte na te streven en een groeiritme aan te houden. Hierdoor kunnen Dataline en onze producten zich verder ontwikkelen, zowel internatonaal waar we actief zijn als op de eigen thuismarkt. De overnames van Palmart uit Spanje en de Arkki software van Loiston uit Finland past perfect in deze strategie."

Ontdek hier het actuele overzicht van ons groeiverhaal!

Dataline streeft een Europese groeistrategie na. Na meer dan 25 jaar ervaring met print MIS/ERP software in binnen- en buitenland, investeert de firma in buitenlandse markten waar er ruimte is voor de groei van innovatieve softwareoplossingen voor grafische productiebedrijven.Dirk Deroo licht toe: "Om een betrouwbare en succesvolle partner te zijn en te blijven voor grafische bedrijven overal in Europa, is het noodzakelijk om onze product- en marktexpertise aan te bieden dicht bij de gebruiker én in de lokale taal. Tegelijk is het belangrijk om een zekere schaalgrootte na te streven en een groeiritme aan te houden. Hierdoor kunnen Dataline en onze producten zich verder ontwikkelen, zowel internatonaal waar we actief zijn als op de eigen thuismarkt. De overnames van Palmart uit Spanje en de Arkki software van Loiston uit Finland past perfect in deze strategie."Ontdek hier het actuele overzicht van ons groeiverhaal!