In een wereld waarin consumenten zich steeds bewuster worden van hun consumptie en de schaarste aan natuurlijke hulpbronnen, blijft digitale printtechnologie het stralende middelpunt voor printleveranciers in een snel veranderende wereld. Het digitale tijdperk van communicatie via meerdere kanalen kan de manier waarop we denken, communiceren en leven veranderen, maar zal nooit de aantrekkingskracht van prints kunnen vervangen.

Terwijl analoog nog steeds de totale printmarkt domineert in termen van volume en waarde, groeit digitaal sneller en neemt het een groter aandeel van de omzet in. Deze trend werd versneld door de coronapandemie.

In het artikel 'Voorspellingen omtrent commercieel printen voor 2023', presenteert Olaf Lorenz een aantal argumenten en cijfers om zijn visie toe te lichten.

[dVE1]https://www.konicaminolta.be/nl-be/news/voorspellingen-commercieel-printen-2023

In een wereld waarin consumenten zich steeds bewuster worden van hun consumptie en de schaarste aan natuurlijke hulpbronnen, blijft digitale printtechnologie het stralende middelpunt voor printleveranciers in een snel veranderende wereld. Het digitale tijdperk van communicatie via meerdere kanalen kan de manier waarop we denken, communiceren en leven veranderen, maar zal nooit de aantrekkingskracht van prints kunnen vervangen.Terwijl analoog nog steeds de totale printmarkt domineert in termen van volume en waarde, groeit digitaal sneller en neemt het een groter aandeel van de omzet in. Deze trend werd versneld door de coronapandemie.In het artikel 'Voorspellingen omtrent commercieel printen voor 2023', presenteert Olaf Lorenz een aantal argumenten en cijfers om zijn visie toe te lichten.[dVE1]https://www.konicaminolta.be/nl-be/news/voorspellingen-commercieel-printen-2023