Het beheren van softwarelicenties binnen een bedrijf is geen gemakkelijke klus. Ook bij Adobe zijn er verschillende types licenties (individueel, teams, enterprise), die via verschillende kanalen aangekocht werden (online, via Adobe partner), met verschillende betaalmethodes (op factuur, met de VISA-kaart), op verschillende termijnen (per maand of per jaar)... Als die dan ook nog eens op verschillende manieren moeten beheerd worden (individueel of via een centrale portal) begrijpen wij maar al te goed dat je af en toe eens het overzicht verliest!

Om ervoor te zorgen dat je je Adobe-licenties op een overzichtelijke maar ook een kostenefficiënte manier kan aankopen en beheren, zetten we tijdens deze webinar eens alle mogelijkheden op een rijtje. Zo kan jij binnen je bedrijf nagaan welke types licenties jullie momenteel hebben en of er misschien ergens losse licenties zijn die jullie al een tijdje over het hoofd gezien hebben. Daarnaast geven we je ook een aantal tips mee om de aankoop en het beheer te optimaliseren. Dit kan zijn door middel van volumekortingen of door over te schakelen naar een Enterprise-formule die flexibelere beheersopties heeft.

Deze webinar is specifiek gericht naar ICT-coördinatoren of aankoopdiensten. Is er iemand in jouw bedrijf die zich bezighoudt met het beheer of de aankoop van de softwarelicenties? Stuur de link naar de webinar gerust naar hem of haar door!

Gratis registreren via www.lab9pro.be/webinar

Het beheren van softwarelicenties binnen een bedrijf is geen gemakkelijke klus. Ook bij Adobe zijn er verschillende types licenties (individueel, teams, enterprise), die via verschillende kanalen aangekocht werden (online, via Adobe partner), met verschillende betaalmethodes (op factuur, met de VISA-kaart), op verschillende termijnen (per maand of per jaar)... Als die dan ook nog eens op verschillende manieren moeten beheerd worden (individueel of via een centrale portal) begrijpen wij maar al te goed dat je af en toe eens het overzicht verliest!Om ervoor te zorgen dat je je Adobe-licenties op een overzichtelijke maar ook een kostenefficiënte manier kan aankopen en beheren, zetten we tijdens deze webinar eens alle mogelijkheden op een rijtje. Zo kan jij binnen je bedrijf nagaan welke types licenties jullie momenteel hebben en of er misschien ergens losse licenties zijn die jullie al een tijdje over het hoofd gezien hebben. Daarnaast geven we je ook een aantal tips mee om de aankoop en het beheer te optimaliseren. Dit kan zijn door middel van volumekortingen of door over te schakelen naar een Enterprise-formule die flexibelere beheersopties heeft.Deze webinar is specifiek gericht naar ICT-coördinatoren of aankoopdiensten. Is er iemand in jouw bedrijf die zich bezighoudt met het beheer of de aankoop van de softwarelicenties? Stuur de link naar de webinar gerust naar hem of haar door!Gratis registreren via www.lab9pro.be/webinar