Febelgra onthulde eind augustus 'De Indrukmakers'. Deze pro-printbeweging heeft een duidelijke missie: 11 miljoen Belgen weer en meer printgezind maken. Het startschot werd gegeven met een spraakmakende kortfilm. Wie zijn De Indrukmakers? Hoe kwam deze campagne tot stand? En wat heeft dit dynamische collectief nog meer in petto? Laat je inspireren en word ook een Indrukmaker! Want druk maakt indruk.
Ben jij al een Indrukmaker?
Dinsdag 10 oktober 2023
10u30-11u00 + Q&A
Door Marc Vandenbroucke, general manager van Febelgra, en Kelly De Meuter, verantwoordelijk voor marketing en communicatie bij de sectorfederatie.
Nederlands gesproken

Febelgra onthulde eind augustus 'De Indrukmakers'. Deze pro-printbeweging heeft een duidelijke missie: 11 miljoen Belgen weer en meer printgezind maken. Het startschot werd gegeven met een spraakmakende kortfilm. Wie zijn De Indrukmakers? Hoe kwam deze campagne tot stand? En wat heeft dit dynamische collectief nog meer in petto? Laat je inspireren en word ook een Indrukmaker! Want druk maakt indruk.