Samenwerking

De samenwerking met de Evenementenhal is uitstekend, zo geeft Frank den Hollander aan. "Ik mocht van alles van hen gebruiken, of het nu een hoogwerker was of ander materiaal. We zijn echt hele goede buren. We zullen ook diverse zaken gaan toeleveren die bedrijven nodig hebben bij de opbouw van hun beursstand. Of het nu een banner is of dubbelzijdig tape, ze kunnen het hier in de toekomst ophalen. Het mes snijdt dan aan twee kanten. Ook voor de beursorganisatie heeft dit toegevoegde waarde." Daarnaast is Frank een vaste bezoeker van de Grafische Vakbeurs en Vakbeurs Sign. Hij stelt vast dat het van groot belang is dat er een echte vakbeurs is voor de industrie waarin hij werkt.

Bord

Naast het in het oog springende pand heeft GCC ook een enorm doek naast de voordeur hangen, waarvan de boodschap gewisseld wordt als er een nieuwe beurs is. Frank: "in de drie dagen dat er opgebouwd wordt, komt er een doek waar we standhouders wijzen op de ondersteuning die we bieden, en tijdens de beurs staat er weer een andere boodschap op."

Locatie

De mooie locatie was niet de oorspronkelijke reden om te verhuizen. De huur van het vorige pand liep af. "Toen ging ik op zoek naar een locatie waar ik zelf iets kon bouwen, en dat is gelukt." Frank had niet verwacht dat de locatie van zijn nieuwe pand zo veel positieve gevolgen zou hebben voor de zaken. "We hebben heel veel publiciteit gehad met de verhuizing en dat heeft prima gewerkt."

Print en Sign

GCC produceert zowel Print als Sign. Daarnaast heeft het bedrijf eigen vormgeving in huis. "Je ziet dat juist de vormgeving en sign behoorlijk aantrekt. We doen heel veel web to print. Nieuw bij ons is print voor interieurs. Sinds kort maken we fotobehang, en dat lijkt een echte hit te worden. Alles rondom sign is echt heel interessant voor ons. We hebben onlangs twee signmakers aangenomen om ook tijdens beurzen ondersteuning te bieden."

Vakbeurs inspireert

"Ik ga altijd naar de Grafische Vakbeurs en Vakbeurs Sign, ook toen het nog in Hardenberg gehouden werd. Ik denk dat er werk genoeg is, maar je moet altijd op zoek gaan naar nieuwe producten en daar kan zo'n beurs prima bij helpen. Je vindt er altijd wat. Je moet blijven innoveren en dat enthousiast over de bühne brengen." Frank haalt zijn inspiratie en ideeën uit gesprekken met mensen. "Ik betrek ook mijn klanten in de ontwikkeling van nieuwe producten, het is heel belangrijk dat je goed luistert naar je klanten. Laat ze maar meedenken en betrek ze erin, dat werkt altijd."

"Op de Vakbeurs zijn altijd nieuwtjes te vinden," geeft Frank aan, "zelfs als je het druk hebt dan moet je de oren en ogen openhouden voor nieuwe ontwikkelingen en dat kunnen ook kleine dingen zijn, zoals oranje of metallic printen."

"Als je vandaag de aanvragen die je krijgt netjes afhandelt en je klanten goed van dienst bent met de producten die ze nodig hebben, dan red je het wel. En ja, daar hoort dan ook promotie bij, zoals wij hier met een groot bord langs de Franklinweg doen," besluit Frank den Hollander.

SamenwerkingDe samenwerking met de Evenementenhal is uitstekend, zo geeft Frank den Hollander aan. "Ik mocht van alles van hen gebruiken, of het nu een hoogwerker was of ander materiaal. We zijn echt hele goede buren. We zullen ook diverse zaken gaan toeleveren die bedrijven nodig hebben bij de opbouw van hun beursstand. Of het nu een banner is of dubbelzijdig tape, ze kunnen het hier in de toekomst ophalen. Het mes snijdt dan aan twee kanten. Ook voor de beursorganisatie heeft dit toegevoegde waarde." Daarnaast is Frank een vaste bezoeker van de Grafische Vakbeurs en Vakbeurs Sign. Hij stelt vast dat het van groot belang is dat er een echte vakbeurs is voor de industrie waarin hij werkt.BordNaast het in het oog springende pand heeft GCC ook een enorm doek naast de voordeur hangen, waarvan de boodschap gewisseld wordt als er een nieuwe beurs is. Frank: "in de drie dagen dat er opgebouwd wordt, komt er een doek waar we standhouders wijzen op de ondersteuning die we bieden, en tijdens de beurs staat er weer een andere boodschap op."LocatieDe mooie locatie was niet de oorspronkelijke reden om te verhuizen. De huur van het vorige pand liep af. "Toen ging ik op zoek naar een locatie waar ik zelf iets kon bouwen, en dat is gelukt." Frank had niet verwacht dat de locatie van zijn nieuwe pand zo veel positieve gevolgen zou hebben voor de zaken. "We hebben heel veel publiciteit gehad met de verhuizing en dat heeft prima gewerkt."Print en SignGCC produceert zowel Print als Sign. Daarnaast heeft het bedrijf eigen vormgeving in huis. "Je ziet dat juist de vormgeving en sign behoorlijk aantrekt. We doen heel veel web to print. Nieuw bij ons is print voor interieurs. Sinds kort maken we fotobehang, en dat lijkt een echte hit te worden. Alles rondom sign is echt heel interessant voor ons. We hebben onlangs twee signmakers aangenomen om ook tijdens beurzen ondersteuning te bieden."Vakbeurs inspireert"Ik ga altijd naar de Grafische Vakbeurs en Vakbeurs Sign, ook toen het nog in Hardenberg gehouden werd. Ik denk dat er werk genoeg is, maar je moet altijd op zoek gaan naar nieuwe producten en daar kan zo'n beurs prima bij helpen. Je vindt er altijd wat. Je moet blijven innoveren en dat enthousiast over de bühne brengen." Frank haalt zijn inspiratie en ideeën uit gesprekken met mensen. "Ik betrek ook mijn klanten in de ontwikkeling van nieuwe producten, het is heel belangrijk dat je goed luistert naar je klanten. Laat ze maar meedenken en betrek ze erin, dat werkt altijd." "Op de Vakbeurs zijn altijd nieuwtjes te vinden," geeft Frank aan, "zelfs als je het druk hebt dan moet je de oren en ogen openhouden voor nieuwe ontwikkelingen en dat kunnen ook kleine dingen zijn, zoals oranje of metallic printen." "Als je vandaag de aanvragen die je krijgt netjes afhandelt en je klanten goed van dienst bent met de producten die ze nodig hebben, dan red je het wel. En ja, daar hoort dan ook promotie bij, zoals wij hier met een groot bord langs de Franklinweg doen," besluit Frank den Hollander.