Als printmediabedrijf kan je onmogelijk elk grafisch productieproces zelf in huis hebben, maar je wil wél een one-stop-shop zijn voor je klanten en een volledig aanbod van printproducten aanbieden. Zo is het jammer dat je, bijvoorbeeld, naast brochures en ander offsetdrukwerk, ook niet de roll-upbanners kan leveren. Daarom is het handig dat printmediabedrijven de krachten bundelen.

Want samenwerken loont. Je kan je klanten beter bedienen als printmediabedrijf wanneer jouw printopdrachten aan alle verwachtingen van je klant voldoen, zonder dat je zelf moet investeren in nieuw gespecialiseerd personeel of in nieuwe grafische technologieën. Maar pak die samenwerking verkeerd aan en je zadelt jezelf op met een grote administratieve last, of erger nog, commerciële conflicten en logistieke problemen ...

Als printmediabedrijf kan je onmogelijk elk grafisch productieproces zelf in huis hebben, maar je wil wél een one-stop-shop zijn voor je klanten en een volledig aanbod van printproducten aanbieden. Zo is het jammer dat je, bijvoorbeeld, naast brochures en ander offsetdrukwerk, ook niet de roll-upbanners kan leveren. Daarom is het handig dat printmediabedrijven de krachten bundelen.Want samenwerken loont. Je kan je klanten beter bedienen als printmediabedrijf wanneer jouw printopdrachten aan alle verwachtingen van je klant voldoen, zonder dat je zelf moet investeren in nieuw gespecialiseerd personeel of in nieuwe grafische technologieën. Maar pak die samenwerking verkeerd aan en je zadelt jezelf op met een grote administratieve last, of erger nog, commerciële conflicten en logistieke problemen ...