Printed Interior decor was al lang een beloftevol nichesegment, maar vooral één met zijn eigen wetten, gewoontes en pijnpunten. Een opportuniteit dus voor experts. Het bleek echter ook een van de weinige applicaties die zeer sterk groeiden tijdens de voorbije lockdowns. En het lijkt erop dat dit een blijver is. Kris Walewijns zet een en ander op een rij en legt uit waarom printed interior decor een groeiende businesskans is voor de sector.
Post Pandemic Positivism: Opportunities in Interior Décor, for everyone
Door Kris Walewijns, Global strategy & New Business Development manager bij Canon.
Nederlands gesproken
Maandag 20 september 2021
14u30-15u00+Q&A

Printed Interior decor was al lang een beloftevol nichesegment, maar vooral één met zijn eigen wetten, gewoontes en pijnpunten. Een opportuniteit dus voor experts. Het bleek echter ook een van de weinige applicaties die zeer sterk groeiden tijdens de voorbije lockdowns. En het lijkt erop dat dit een blijver is. Kris Walewijns zet een en ander op een rij en legt uit waarom printed interior decor een groeiende businesskans is voor de sector.