Pentawards: turning challenges into opportunities

Pentawards keert terug! De internationale packaging design awardshow strijkt tijdens Packaging Innovations neer in Taets met een expositie en (inter)nationaal conferentieprogramma. "The Pentawards Conference will be the place where design, brand and technology collides", aldus Adam Ryan, Head of Pentawards. De expositie is beide dagen te bezoeken. Het hoogwaardige conferentieprogramma vindt plaats op donderdag 18 november.

Neuromarketing: expert sessie en live onderzoek

Uiterlijk en functionaliteit zijn van essentieel belang bij verpakkingen. Maar hoe zorg je ervoor dat je met jouw verpakkingsdesign en materiaalkeuze opvalt in het schap? Van den Nieuwenhuizen licht toe: "Trends en ontwikkelingen volgen elkaar in het retaillandschap in rap tempo op. De eerste indruk van de consument is cruciaal, zeker omdat consumenten steeds makkelijker op een ander merk overstappen. Wij zijn erg benieuwd hoe onze community, die vanzelfsprekend al kijk heeft op de ultieme verpakking, denkt over de ideale verpakking. Wij zijn dan ook erg blij met het feit dat we dit jaar tijdens het event op 17 & 18 november live onderzoek gaan doen en waarvan de deelnemers als eerste de resultaten van mogen ontvangen na afloop van de beurs.

Registreer je nu voor Packaging Innovations, op 17 & 18 november 2021 in Taets Amsterdam. Abonneer je op de nieuwsbrief en volg de socials om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen.

Pentawards: turning challenges into opportunitiesPentawards keert terug! De internationale packaging design awardshow strijkt tijdens Packaging Innovations neer in Taets met een expositie en (inter)nationaal conferentieprogramma. "The Pentawards Conference will be the place where design, brand and technology collides", aldus Adam Ryan, Head of Pentawards. De expositie is beide dagen te bezoeken. Het hoogwaardige conferentieprogramma vindt plaats op donderdag 18 november. Neuromarketing: expert sessie en live onderzoekUiterlijk en functionaliteit zijn van essentieel belang bij verpakkingen. Maar hoe zorg je ervoor dat je met jouw verpakkingsdesign en materiaalkeuze opvalt in het schap? Van den Nieuwenhuizen licht toe: "Trends en ontwikkelingen volgen elkaar in het retaillandschap in rap tempo op. De eerste indruk van de consument is cruciaal, zeker omdat consumenten steeds makkelijker op een ander merk overstappen. Wij zijn erg benieuwd hoe onze community, die vanzelfsprekend al kijk heeft op de ultieme verpakking, denkt over de ideale verpakking. Wij zijn dan ook erg blij met het feit dat we dit jaar tijdens het event op 17 & 18 november live onderzoek gaan doen en waarvan de deelnemers als eerste de resultaten van mogen ontvangen na afloop van de beurs. Registreer je nu voor Packaging Innovations, op 17 & 18 november 2021 in Taets Amsterdam. Abonneer je op de nieuwsbrief en volg de socials om op de hoogte te blijven van de nieuwste ontwikkelingen.