Neem Tony's Chocolonely chocolade-eitjes bijvoorbeeld. Een bedrukte banderol met de bekende Tony's Chocolonely merkuitstraling zorgt voor herkenning en merkbeleving. Daarnaast is er meer dan genoeg ruimte voor de verplichte voedingswaarden, herkomstgegevens, houdbaarheidsdatum, et cetera. Maar op de achterkant van de banderol vertelt het bedrijf zijn verhaal over het streven naar een wereld van slaafvrije chocolade en hoe de koper hier zelf een steentje in kan bijdragen. Een Duitse firma die kwarteleitjes produceert gebruikt de achterkant van de banderol voor het delen van recepten, om de consument op ideeën te brengen en enthousiast te maken voor het product. Neem contact op voor meer informatie en bespreek deze Branding by Banding® mogelijkheden met ons.

Neem Tony's Chocolonely chocolade-eitjes bijvoorbeeld. Een bedrukte banderol met de bekende Tony's Chocolonely merkuitstraling zorgt voor herkenning en merkbeleving. Daarnaast is er meer dan genoeg ruimte voor de verplichte voedingswaarden, herkomstgegevens, houdbaarheidsdatum, et cetera. Maar op de achterkant van de banderol vertelt het bedrijf zijn verhaal over het streven naar een wereld van slaafvrije chocolade en hoe de koper hier zelf een steentje in kan bijdragen. Een Duitse firma die kwarteleitjes produceert gebruikt de achterkant van de banderol voor het delen van recepten, om de consument op ideeën te brengen en enthousiast te maken voor het product. Neem contact op voor meer informatie en bespreek deze Branding by Banding® mogelijkheden met ons.