Live ontmoetingen is zó 2021

Geen gedoe met een slechte verbinding, vierkante ogen of een spanningsboog van een goudvis. Alle zintuigen worden weer geprikkeld tijdens Packaging Innovations waar jij in de gelegenheid bent om de industrie weer LIVE te ontmoeten. "Het voelt als een reünie. Waarbij het bijna een surrealistisch gegeven is om te bedenken dat we de gehele community volgende maand weer bij elkaar kunnen ontvangen. Voor ons is het niet nieuw overigens, daar we in september een succesvolle editie van de verpakkingsbeurs Empack hebben gedraaid, en het was fan-tas-tisch om dit weer mee te mogen maken. Bij deze nodig ik je dan ook van harte uit om op 17 & 18 november af te reizen naar Taets Amsterdam", aldus Rowdy van den Nieuwenhuizen, Head of Content & Marcom.

Focus op innovaties, netwerken en interactie

Van den Nieuwenhuizen: "Bovenstaande elementen waren afgelopen jaar moeilijk over te brengen/na te bootsen. Innovaties konden worden getoond, maar het netwerken en de daaruit voortvloeiende interactie bleven digitaal simpelweg uit. Laat staan het tastbare element wanneer je denkt aan inspirerende en innoverende verpakkingen. Elementen die altijd al belangrijk zijn tijdens Packaging Innovations, maar waar we nu nog meer de nadruk op gaan leggen. Denk hierbij aan interactieve conferenties, workshops en een heuse netwerk area".

Live ontmoetingen is zó 2021Geen gedoe met een slechte verbinding, vierkante ogen of een spanningsboog van een goudvis. Alle zintuigen worden weer geprikkeld tijdens Packaging Innovations waar jij in de gelegenheid bent om de industrie weer LIVE te ontmoeten. "Het voelt als een reünie. Waarbij het bijna een surrealistisch gegeven is om te bedenken dat we de gehele community volgende maand weer bij elkaar kunnen ontvangen. Voor ons is het niet nieuw overigens, daar we in september een succesvolle editie van de verpakkingsbeurs Empack hebben gedraaid, en het was fan-tas-tisch om dit weer mee te mogen maken. Bij deze nodig ik je dan ook van harte uit om op 17 & 18 november af te reizen naar Taets Amsterdam", aldus Rowdy van den Nieuwenhuizen, Head of Content & Marcom.Focus op innovaties, netwerken en interactieVan den Nieuwenhuizen: "Bovenstaande elementen waren afgelopen jaar moeilijk over te brengen/na te bootsen. Innovaties konden worden getoond, maar het netwerken en de daaruit voortvloeiende interactie bleven digitaal simpelweg uit. Laat staan het tastbare element wanneer je denkt aan inspirerende en innoverende verpakkingen. Elementen die altijd al belangrijk zijn tijdens Packaging Innovations, maar waar we nu nog meer de nadruk op gaan leggen. Denk hierbij aan interactieve conferenties, workshops en een heuse netwerk area".