Hoe zorg je ervoor dat jouw verpakking over de toonbank vliegt? Op 17 & 18 november 2021 keert Packaging Innovations terug naar Taets Amsterdam. Het exclusieve marketing gedreven consumentenverpakkingsevent vindt dan twee dagen plaats in het hart van de creatieve industrie. Ben jij op zoek naar verpakkingsoplossingen om jouw verpakkingen uniek en duurzaam te maken en je merkherkenning te versterken? Prikkel jouw creatieve brein en registreer je nu gratis via deze link!
Live ontmoetingen is zó 2021
Geen gedoe met een slechte verbinding, vierkante ogen of een spanningsboog van een goudvis. Alle zintuigen worden weer geprikkeld tijdens Packaging Innovations waar jij in de gelegenheid bent om de industrie weer LIVE te ontmoeten. "Het voelt als een reünie. Waarbij het bijna een surrealistisch gegeven is om te bedenken dat we de gehele community volgende maand weer bij elkaar kunnen ontvangen. Voor ons is het niet nieuw overigens, daar we in september een succesvolle editie van de verpakkingsbeurs Empack hebben gedraaid, en het was fan-tas-tisch om dit weer mee te mogen maken. Bij deze nodig ik je dan ook van harte uit om op 17 & 18 november af te reizen naar Taets Amsterdam", aldus Rowdy van den Nieuwenhuizen, Head of Content & Marcom.
Focus op innovaties, netwerken en interactie
Van den Nieuwenhuizen: "Bovenstaande elementen waren afgelopen jaar moeilijk over te brengen/na te bootsen. Innovaties konden worden getoond, maar het netwerken en de daaruit voortvloeiende interactie bleven digitaal simpelweg uit. Laat staan het tastbare element wanneer je denkt aan inspirerende en innoverende verpakkingen. Elementen die altijd al belangrijk zijn tijdens Packaging Innovations, maar waar we nu nog meer de nadruk op gaan leggen. Denk hierbij aan interactieve conferenties, workshops en een heuse netwerk area".
Live ontmoetingen is zó 2021Geen gedoe met een slechte verbinding, vierkante ogen of een spanningsboog van een goudvis. Alle zintuigen worden weer geprikkeld tijdens Packaging Innovations waar jij in de gelegenheid bent om de industrie weer LIVE te ontmoeten. "Het voelt als een reünie. Waarbij het bijna een surrealistisch gegeven is om te bedenken dat we de gehele community volgende maand weer bij elkaar kunnen ontvangen. Voor ons is het niet nieuw overigens, daar we in september een succesvolle editie van de verpakkingsbeurs Empack hebben gedraaid, en het was fan-tas-tisch om dit weer mee te mogen maken. Bij deze nodig ik je dan ook van harte uit om op 17 & 18 november af te reizen naar Taets Amsterdam", aldus Rowdy van den Nieuwenhuizen, Head of Content & Marcom.Focus op innovaties, netwerken en interactieVan den Nieuwenhuizen: "Bovenstaande elementen waren afgelopen jaar moeilijk over te brengen/na te bootsen. Innovaties konden worden getoond, maar het netwerken en de daaruit voortvloeiende interactie bleven digitaal simpelweg uit. Laat staan het tastbare element wanneer je denkt aan inspirerende en innoverende verpakkingen. Elementen die altijd al belangrijk zijn tijdens Packaging Innovations, maar waar we nu nog meer de nadruk op gaan leggen. Denk hierbij aan interactieve conferenties, workshops en een heuse netwerk area".