De tweejaarlijkse Europese editie van deze internationale etikettenbeurs, brak alle records. Zeven hallen in plaats van zes, 31.795 bezoekers (11 % meer als in 2011) uit 158 landen (123 in 2011). Ook het aantal standhouders steeg van 550 naar bijna 600 waarvan 86 uit Azië (50 bij de vorige editie). Er werden op de beurs ongeveer 150 nieuwe producten voorgesteld. Er waren meer dan 50 digitale persen te zien.

De labelmarkt stijgt jaarlijks met 5 %, die van de verpakkingen met 8 %. 20 % van de nieuw verkochte labelpersen zijn digitale printsystemen. Het totaal volume digitaal geprinte labels vertegenwoordigt echter nauwelijks 1 % van het totaal aantal geproduceerde m².

In de volgende Grafisch Nieuws (editie 9) kan u een uitgebreid verslag over Labelexpo lezen.

De tweejaarlijkse Europese editie van deze internationale etikettenbeurs, brak alle records. Zeven hallen in plaats van zes, 31.795 bezoekers (11 % meer als in 2011) uit 158 landen (123 in 2011). Ook het aantal standhouders steeg van 550 naar bijna 600 waarvan 86 uit Azië (50 bij de vorige editie). Er werden op de beurs ongeveer 150 nieuwe producten voorgesteld. Er waren meer dan 50 digitale persen te zien.De labelmarkt stijgt jaarlijks met 5 %, die van de verpakkingen met 8 %. 20 % van de nieuw verkochte labelpersen zijn digitale printsystemen. Het totaal volume digitaal geprinte labels vertegenwoordigt echter nauwelijks 1 % van het totaal aantal geproduceerde m².In de volgende Grafisch Nieuws (editie 9) kan u een uitgebreid verslag over Labelexpo lezen.