In de afgelopen vijf jaar heeft Mediahuis het aantal digitale abonnees met 85.000 doen aangroeien, wat de daling van het aantal printabonnees in dezelfde periode ruimschoots compenseerde. Even belangrijk is dat ze ook hun totale inkomsten uit abonnementen wisten te verhogen. De cijfers hebben betrekking op De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg. Meeusen gaf tijdens WAN-IFRA's recente Digital Media Europe conferentie 5 adviezen mee over wat hij de laatste vijf jaar over transformatie heeft geleerd. U kan zijn 5 lessen nalezen op de website van WAN-IFRA (World Association of News Publishers)

In de afgelopen vijf jaar heeft Mediahuis het aantal digitale abonnees met 85.000 doen aangroeien, wat de daling van het aantal printabonnees in dezelfde periode ruimschoots compenseerde. Even belangrijk is dat ze ook hun totale inkomsten uit abonnementen wisten te verhogen. De cijfers hebben betrekking op De Standaard, Het Nieuwsblad, Gazet van Antwerpen en Het Belang van Limburg. Meeusen gaf tijdens WAN-IFRA's recente Digital Media Europe conferentie 5 adviezen mee over wat hij de laatste vijf jaar over transformatie heeft geleerd. U kan zijn 5 lessen nalezen op de website van WAN-IFRA (World Association of News Publishers)