Na het faillissement van Arjowiggins Scotland kocht Antalis de merken Olin (niet-gestreken papier) en Conqueror, Curious, Keaycolour, Rives en Opale (creatiepapieren) over. De distributeur nam ook de afgewerkte producten van Arjowiggins Scotland over om de bestellingen voor de piekperiode van de feestdagen te kunnen leveren. In de loop van het eerste trimester van 2023 plant Antalis de doorstart van de recent aangekochte papiermerken. "We boeken goede vooruitgang en we zijn blij dat we u meer informatie over de heropstart en de vernieuwing van de merken kunnen geven", kondigt de distributeur aan.

Nieuw gamma Olin

"Onze prioriteit blijft ons engagement om onze klanten producten van de allerhoogste kwaliteit te leveren. Met het oog daarop hebben we talrijke Europese producenten van fijne papiersoorten bezocht en ter plaatse grondige analyses, producttests en vergelijkend onderzoek uitgevoerd. Dit met de steun van experts uit de sector, waaronder voormalige specialisten van Arjowiggins. We naderen nu het einde van die fase en op het ogenblik voeren we de eerste productietests uit", klinkt het.

Antalis kondigt ook een nieuw gamma 'Olin Design' aan. De eerste leveringen zijn voorzien voor begin februari 2023. Volgens Antalis zal Olin Design een ruime waaier van afwerkingen en kleuren blijven aanbieden, geschikt voor offset- en digitale druk. De collectie wordt door de integratie van het assortiment 'Pop Set' verruimd met een reeks artikelen in kleur, en zal eveneens een ruim aanbod uiteenlopende enveloppen omvatten. Het gamma Pop Set telt op het ogenblik 31 kleuren, van pasteltinten tot heel intense kleuren. "We hebben verscheidene druktests uitgevoerd en hebben er alle vertrouwen in dat Olin de uitzonderlijke drukkwaliteit zal bieden waarvoor het merk bekend is", aldus Antalis.

De 'Creative Papers'

Ook voor de andere merken - Conqueror, Keaycolour, Curious, Rives, Opale - wil Antalis voor eind januari een volledig nieuw gamma creatiepapieren klaar hebben. De eerste leveringen worden aangekondigd voor februari/maart 2023. "De kenmerken van het oude gamma hebben we in grote mate kunnen behouden zodat we niet alleen de meeste referenties uit het bestaande aanbod kunnen voortzetten, maar er tegelijk ook enkele nieuwe en innovatieve producten aan kunnen toevoegen", kondigt Antalis aan.

Na het faillissement van Arjowiggins Scotland kocht Antalis de merken Olin (niet-gestreken papier) en Conqueror, Curious, Keaycolour, Rives en Opale (creatiepapieren) over. De distributeur nam ook de afgewerkte producten van Arjowiggins Scotland over om de bestellingen voor de piekperiode van de feestdagen te kunnen leveren. In de loop van het eerste trimester van 2023 plant Antalis de doorstart van de recent aangekochte papiermerken. "We boeken goede vooruitgang en we zijn blij dat we u meer informatie over de heropstart en de vernieuwing van de merken kunnen geven", kondigt de distributeur aan."Onze prioriteit blijft ons engagement om onze klanten producten van de allerhoogste kwaliteit te leveren. Met het oog daarop hebben we talrijke Europese producenten van fijne papiersoorten bezocht en ter plaatse grondige analyses, producttests en vergelijkend onderzoek uitgevoerd. Dit met de steun van experts uit de sector, waaronder voormalige specialisten van Arjowiggins. We naderen nu het einde van die fase en op het ogenblik voeren we de eerste productietests uit", klinkt het. Antalis kondigt ook een nieuw gamma 'Olin Design' aan. De eerste leveringen zijn voorzien voor begin februari 2023. Volgens Antalis zal Olin Design een ruime waaier van afwerkingen en kleuren blijven aanbieden, geschikt voor offset- en digitale druk. De collectie wordt door de integratie van het assortiment 'Pop Set' verruimd met een reeks artikelen in kleur, en zal eveneens een ruim aanbod uiteenlopende enveloppen omvatten. Het gamma Pop Set telt op het ogenblik 31 kleuren, van pasteltinten tot heel intense kleuren. "We hebben verscheidene druktests uitgevoerd en hebben er alle vertrouwen in dat Olin de uitzonderlijke drukkwaliteit zal bieden waarvoor het merk bekend is", aldus Antalis.Ook voor de andere merken - Conqueror, Keaycolour, Curious, Rives, Opale - wil Antalis voor eind januari een volledig nieuw gamma creatiepapieren klaar hebben. De eerste leveringen worden aangekondigd voor februari/maart 2023. "De kenmerken van het oude gamma hebben we in grote mate kunnen behouden zodat we niet alleen de meeste referenties uit het bestaande aanbod kunnen voortzetten, maar er tegelijk ook enkele nieuwe en innovatieve producten aan kunnen toevoegen", kondigt Antalis aan.