De Expert Hub Content Marketing van BAM, onder voorzitterschap van Bart Lombaerts (SPYKE), brengt voor de vijfde opeenvolgende keer een casebook uit. Het boek verzamelt de Belgische cases die Belgische contentmarketeers het voorbije jaar het meest opvielen.

Primeur op papier

Ter gelegenheid van de vijfde verjaardag zal het Content Marketing Casebook voor het eerst op papier verschijnen. Tot nu toe was er enkel een pdf-versie. Graphius verzorgt de productie van het boek. Alle BAM-leden mogen een exemplaar in de bus verwachten.

Het Content Marketing Casebook wordt op 26 april voorgesteld tijdens een webinar (van 12 tot 13u). Daar zullen ook merken zoals Telenet Business en Technopolis hun case toelichten.

De Expert Hub Content Marketing van BAM, onder voorzitterschap van Bart Lombaerts (SPYKE), brengt voor de vijfde opeenvolgende keer een casebook uit. Het boek verzamelt de Belgische cases die Belgische contentmarketeers het voorbije jaar het meest opvielen.Ter gelegenheid van de vijfde verjaardag zal het Content Marketing Casebook voor het eerst op papier verschijnen. Tot nu toe was er enkel een pdf-versie. Graphius verzorgt de productie van het boek. Alle BAM-leden mogen een exemplaar in de bus verwachten.Het Content Marketing Casebook wordt op 26 april voorgesteld tijdens een webinar (van 12 tot 13u). Daar zullen ook merken zoals Telenet Business en Technopolis hun case toelichten.