De nieuwe Think Tank, die voorgesteld werd op het marketingcongres vorige week, past in de visie van BAM. "We willen ons bezighouden met alle fundamentele thema's die vandaag leven in de maatschappij en onder marketeers", zegt BAM-vicevoorzitter Annie Courbet. "Gezondheid is precies zo'n onderwerp en moet absoluut meegenomen worden in de marketingstrategieën. Marketeers die de wereld gezonder helpen maken, doen immers aan meaningful marketing."

Internationale marketingervaring

Gregory Miller wordt de drijvende kracht achter de Think Tank Health & Wellness. Hij heeft bijna dertig jaar marketingervaring in de farmaceutische sector op de teller. Hij was in verschillende landen actief bij enkele grote spelers als Eli Lilly, Novo Nordisk, Novartis en UCB. "Na mijn professioneel parcours bij bedrijven voelde ik de noodzaak om iets terug te geven. Ik ga proberen om marketing binnen de gezondheidssector te versterken en het onderwerp meer algemeen op de agenda van alle marketeers te plaatsen", stelt Miller.

Gregory Miller vindt dat de gezondheidssector te sterk in zichzelf gekeerd is en bovendien onterecht denkt dat marketing en het aanbod rond gezondheid lastig met elkaar te verzoenen zijn. Hij ziet het als een uitdaging om daar verandering in te brengen, maar wil daarnaast ook de marketingafdelingen uit andere domeinen sensibiliseren over het belang van het ruimere gezondheidsthema.

De nieuwe Think Tank, die voorgesteld werd op het marketingcongres vorige week, past in de visie van BAM. "We willen ons bezighouden met alle fundamentele thema's die vandaag leven in de maatschappij en onder marketeers", zegt BAM-vicevoorzitter Annie Courbet. "Gezondheid is precies zo'n onderwerp en moet absoluut meegenomen worden in de marketingstrategieën. Marketeers die de wereld gezonder helpen maken, doen immers aan meaningful marketing."Gregory Miller wordt de drijvende kracht achter de Think Tank Health & Wellness. Hij heeft bijna dertig jaar marketingervaring in de farmaceutische sector op de teller. Hij was in verschillende landen actief bij enkele grote spelers als Eli Lilly, Novo Nordisk, Novartis en UCB. "Na mijn professioneel parcours bij bedrijven voelde ik de noodzaak om iets terug te geven. Ik ga proberen om marketing binnen de gezondheidssector te versterken en het onderwerp meer algemeen op de agenda van alle marketeers te plaatsen", stelt Miller.Gregory Miller vindt dat de gezondheidssector te sterk in zichzelf gekeerd is en bovendien onterecht denkt dat marketing en het aanbod rond gezondheid lastig met elkaar te verzoenen zijn. Hij ziet het als een uitdaging om daar verandering in te brengen, maar wil daarnaast ook de marketingafdelingen uit andere domeinen sensibiliseren over het belang van het ruimere gezondheidsthema.