Met 'Marketing Coffee Talks' lanceert de Belgian Association of Marketing (BAM) haar derde podcastreeks na 'Sustainability Talks' en 'Marketing Talks'. Host is Fleur Parnet, de CEO van BAM. In negen episodes neemt ze de luisteraar mee door het Belgische marketinglandschap.

De nieuwe podcastreeks start met een special rond regulering, een thema dat BAM nauw aan het hart ligt. Wat is de stand van zaken rond regulering in de marketingsector? Welke Europese richtlijnen sijpelen door op nationaal niveau? Hoe vindt de marketingsector een juiste balans tussen zelfregulering en wetgeving? En welke rol kan BAM hierin spelen? Fleur Parnet behandelt samen met BAM-voorzitter Kris Michiels en secretaris-generaal Ivan Vermeersch deze vragen.

Belgian Marketing Awards

In de volgende episodes verwelkomt Fleur Parnet de laureaten van de Belgian Marketing Awards: Cédric Cauderlier (MTV Networks), Charles Skehan (Edgard & Cooper), Peter Robberecht (FlexiQ), José Fernandez (D'Ieteren), Annelien Alaerts (LolaLiza), Mélanie Decelle (Spadel), Karl Lechat (Lucien) en Wim Vermeulen (Bubka) tekenen present.

Elke aflevering bestaat uit twee delen, waarin Parnet het met haar gasten niet alleen heeft over hun marketingcase voor de Belgian Marketing Awards, maar ook over henzelf als marketeer.

Met 'Marketing Coffee Talks' lanceert de Belgian Association of Marketing (BAM) haar derde podcastreeks na 'Sustainability Talks' en 'Marketing Talks'. Host is Fleur Parnet, de CEO van BAM. In negen episodes neemt ze de luisteraar mee door het Belgische marketinglandschap.De nieuwe podcastreeks start met een special rond regulering, een thema dat BAM nauw aan het hart ligt. Wat is de stand van zaken rond regulering in de marketingsector? Welke Europese richtlijnen sijpelen door op nationaal niveau? Hoe vindt de marketingsector een juiste balans tussen zelfregulering en wetgeving? En welke rol kan BAM hierin spelen? Fleur Parnet behandelt samen met BAM-voorzitter Kris Michiels en secretaris-generaal Ivan Vermeersch deze vragen.In de volgende episodes verwelkomt Fleur Parnet de laureaten van de Belgian Marketing Awards: Cédric Cauderlier (MTV Networks), Charles Skehan (Edgard & Cooper), Peter Robberecht (FlexiQ), José Fernandez (D'Ieteren), Annelien Alaerts (LolaLiza), Mélanie Decelle (Spadel), Karl Lechat (Lucien) en Wim Vermeulen (Bubka) tekenen present.Elke aflevering bestaat uit twee delen, waarin Parnet het met haar gasten niet alleen heeft over hun marketingcase voor de Belgian Marketing Awards, maar ook over henzelf als marketeer.