Met het congresthema van dit jaar wil BAM marketeers aanmoedigen om hun routines in vraag te stellen en hun aanpak te herdefiniëren, zodat nieuwe mogelijkheden verkend kunnen worden en men niet achterop loopt in dit snel veranderende landschap.

AI-gestuurd

"In een context waar de crisis organisaties drijft om zichzelf in vraag te stellen, waar we op zoek zijn naar nieuwe manieren om meaningful te blijven en waar de derde internetevolutie AI-gestuurd is, hebben we de kans om marketeers te inspireren om zichzelf opnieuw uit te vinden", zegt Alex Thoré, de congresleider.

Meer dan vijftig marketingexperts verspreid over een hoofdpodium, twee grote zijpodia en diverse workshops zullen de congresgangers de nodige inspiratie geven. Het programma is nog in opbouw. De eerste keynotes worden de komende weken aangekondigd.

Nieuwe Raad van Bestuur voor BAM

Na drie jaar heeft BAM voor de tweede keer een Raad van Bestuur die door de BAM-leden is verkozen. De twaalf nieuwe bestuursleden zijn: Anne-Clotilde Picot (IKEA Belgium), Alex Thoré (Magis & Buda), Burt Riské (Trends Business Information), Catherine De Geest (Signify Benelux Market), Ilse Van Dyck (Freelance Digital Marketing Manager), Joke Claessen (Impact Strategy - Value Transformation), Joke De Nul (Punchline / VLCM), Kathleen Peeters (Deloitte Consulting & Advisory), Koen Van Impe (+KOO), Kris Michiels (Nationale Loterij), Nathalie Erdmanis (AG Insurance & AGEAS) en Steven Verbruggen (AdSomeNoise).

Met het congresthema van dit jaar wil BAM marketeers aanmoedigen om hun routines in vraag te stellen en hun aanpak te herdefiniëren, zodat nieuwe mogelijkheden verkend kunnen worden en men niet achterop loopt in dit snel veranderende landschap."In een context waar de crisis organisaties drijft om zichzelf in vraag te stellen, waar we op zoek zijn naar nieuwe manieren om meaningful te blijven en waar de derde internetevolutie AI-gestuurd is, hebben we de kans om marketeers te inspireren om zichzelf opnieuw uit te vinden", zegt Alex Thoré, de congresleider.Meer dan vijftig marketingexperts verspreid over een hoofdpodium, twee grote zijpodia en diverse workshops zullen de congresgangers de nodige inspiratie geven. Het programma is nog in opbouw. De eerste keynotes worden de komende weken aangekondigd.