'Move with the times' is het centrale thema van het veertigste BAM Marketing congres. "Aan het einde van de tunnel ligt een gloednieuwe wereld voor marketeers. Nieuwe regels, nieuwe richtingen, nieuwe doelgroepen. De wereld die we kennen ligt ver achter ons, tijd om vooruit te kijken", stellen de congresorganisatoren.

"Onze wereld in transitie brengt nieuwe ontdekkingen, nieuwe waarheden en nieuwe regels." Marketeers mogen de boot niet missen en kunnen nieuwe inzichten opdoen op het congres.

Marketinggoeroe en gedetineerden

De Belgian Association of Marketing zet tijdens dit congres drie pijlers in de kijker: meaningfull marketing, inclusiviteit en MarTech. De twee opening keynote sprekers zijn marketinggoeroe Jonah Berger en 'radical thinker and harvester' Vincent Bragg.

Berger is een marketing professor aan de Wharton School (Universiteit van Pennsylvania) en een internationale bestsellerauteur van Contagious, Invisible Influence en The Catalyst. Vincent Bragg is de oprichter en CEO van Concreates, een agentschap dat gedetineerden en voormalig gedetineerden tewerkstelt die eruit springen door het creëren van 'outside-the-box ideas, from inside the box'.

De veertigste editie van het BAM Marketing congres zal live en virtueel zijn. Parallel aan het live event zal een interactief virtueel platform beschikbaar zijn en dit tot drie maanden na het congres. Voor het live event worden duizend tickets verkocht, het aantal online deelnemers is onbeperkt.

'Move with the times' is het centrale thema van het veertigste BAM Marketing congres. "Aan het einde van de tunnel ligt een gloednieuwe wereld voor marketeers. Nieuwe regels, nieuwe richtingen, nieuwe doelgroepen. De wereld die we kennen ligt ver achter ons, tijd om vooruit te kijken", stellen de congresorganisatoren."Onze wereld in transitie brengt nieuwe ontdekkingen, nieuwe waarheden en nieuwe regels." Marketeers mogen de boot niet missen en kunnen nieuwe inzichten opdoen op het congres.De Belgian Association of Marketing zet tijdens dit congres drie pijlers in de kijker: meaningfull marketing, inclusiviteit en MarTech. De twee opening keynote sprekers zijn marketinggoeroe Jonah Berger en 'radical thinker and harvester' Vincent Bragg.Berger is een marketing professor aan de Wharton School (Universiteit van Pennsylvania) en een internationale bestsellerauteur van Contagious, Invisible Influence en The Catalyst. Vincent Bragg is de oprichter en CEO van Concreates, een agentschap dat gedetineerden en voormalig gedetineerden tewerkstelt die eruit springen door het creëren van 'outside-the-box ideas, from inside the box'.De veertigste editie van het BAM Marketing congres zal live en virtueel zijn. Parallel aan het live event zal een interactief virtueel platform beschikbaar zijn en dit tot drie maanden na het congres. Voor het live event worden duizend tickets verkocht, het aantal online deelnemers is onbeperkt.