"We leven in onzekere tijden. Als marketeer kunt u wachten tot de zaken beter gaan of deze crisis bij de horens vatten en u richten op de kansen die veranderende tijden bieden", stellen de organisatoren van het BAM marketingcongres.

Hart onder de riem

Vijftig sprekers zullen gedurende het tweedaagse marketingevenement het woord nemen op vier verschillende podia. Het 'Embrace Uncertainty'-thema wordt uitgewerkt rondom de vier marketingpijlers van BAM: Marketing Technology, Sustainability, Inclusion & Diversity en Privacy & Ethics. "Via deze pijlers willen we de marketeers van vandaag een hart onder de riem steken en hun lichtpuntje zijn in deze onzekere tijden", duidt de congresorganisatie.

Marketing megatrends

Het programma is nog in volle opbouw maar de eerste vier keynote sprekers zijn bekend: Joe Pullizi is de godfather van content marketing. Hij deelt zijn beste contentstrategieën om uw marketingdoelstellingen te bereiken. Marketing rockstar Claus Raasted neemt de congresgangers mee in marketing megatrends en legt uit waarom hij denkt dat dit het beste moment ooit is om een marketeer te zijn. Sara Riis-Carstensen is de voormalige global brand firector van Lego. Zij zal bouwstenen aanreiken om merken door deze crisis te loodsen. Sylvia Garcia, beter bekend als de happiness director van Coca Cola, gaat dieper in op marketingwelzijn of hoe geluk u of uw organisatie kan helpen om succesvoller te worden.

"We leven in onzekere tijden. Als marketeer kunt u wachten tot de zaken beter gaan of deze crisis bij de horens vatten en u richten op de kansen die veranderende tijden bieden", stellen de organisatoren van het BAM marketingcongres.Vijftig sprekers zullen gedurende het tweedaagse marketingevenement het woord nemen op vier verschillende podia. Het 'Embrace Uncertainty'-thema wordt uitgewerkt rondom de vier marketingpijlers van BAM: Marketing Technology, Sustainability, Inclusion & Diversity en Privacy & Ethics. "Via deze pijlers willen we de marketeers van vandaag een hart onder de riem steken en hun lichtpuntje zijn in deze onzekere tijden", duidt de congresorganisatie.Het programma is nog in volle opbouw maar de eerste vier keynote sprekers zijn bekend: Joe Pullizi is de godfather van content marketing. Hij deelt zijn beste contentstrategieën om uw marketingdoelstellingen te bereiken. Marketing rockstar Claus Raasted neemt de congresgangers mee in marketing megatrends en legt uit waarom hij denkt dat dit het beste moment ooit is om een marketeer te zijn. Sara Riis-Carstensen is de voormalige global brand firector van Lego. Zij zal bouwstenen aanreiken om merken door deze crisis te loodsen. Sylvia Garcia, beter bekend als de happiness director van Coca Cola, gaat dieper in op marketingwelzijn of hoe geluk u of uw organisatie kan helpen om succesvoller te worden.