Nog tot 5 maart hebben de Belgische marketing- en communicatiehogescholen om hun studenten in te schrijven voor het BAM Student Congress. Dat vindt plaats van 10 tot 15 maart en zal voor de tweede keer op rij volledig digitaal zijn.

Vier centrale thema's

"De vier thema's die BAM verder wil ontwikkelen staan centraal bij deze editie", zegt event manager Nathalie Prieto. "De deelnemers zullen kunnen kiezen uit vier tracks: Sustainability, Inclusion & Diversity, Technology en Privacy & Ethics. Die worden telkens ingeleid door de BAM-captain van dit thema, die in gesprek gaat met studenten. De tracks bieden daarnaast nog telkens een viertal sessies, gegeven door experts in dat domein: adverteerders, mensen uit onderzoeksbureaus en consultants."

Ondermeer Charlote Matthys (Nona Drinks), Thierry Geerts (CEO Google) en Thomas Lejeune Debarre (CMO Decathlon) zullen te zien zijn.

Het BAM Student Congress bundelt presentaties in het Engels, Frans en Nederlands. De sessies zijn door de deelnemers in de week van 10 tot 15 maart voor een prijs van 10 euro te bekijken en worden daarna aan de docenten toegestuurd.

Nog tot 5 maart hebben de Belgische marketing- en communicatiehogescholen om hun studenten in te schrijven voor het BAM Student Congress. Dat vindt plaats van 10 tot 15 maart en zal voor de tweede keer op rij volledig digitaal zijn."De vier thema's die BAM verder wil ontwikkelen staan centraal bij deze editie", zegt event manager Nathalie Prieto. "De deelnemers zullen kunnen kiezen uit vier tracks: Sustainability, Inclusion & Diversity, Technology en Privacy & Ethics. Die worden telkens ingeleid door de BAM-captain van dit thema, die in gesprek gaat met studenten. De tracks bieden daarnaast nog telkens een viertal sessies, gegeven door experts in dat domein: adverteerders, mensen uit onderzoeksbureaus en consultants."Ondermeer Charlote Matthys (Nona Drinks), Thierry Geerts (CEO Google) en Thomas Lejeune Debarre (CMO Decathlon) zullen te zien zijn.Het BAM Student Congress bundelt presentaties in het Engels, Frans en Nederlands. De sessies zijn door de deelnemers in de week van 10 tot 15 maart voor een prijs van 10 euro te bekijken en worden daarna aan de docenten toegestuurd.