Met Tadaaz, de online poot van Buromac, richt het Brugse printproductiebedrijf zich rechtstreeks tot de consument. Wat tien jaar geleden nog een prematuur digitaal project was, is vandaag uitgegroeid tot een bekende webshop voor gelegenheidsdrukwerk in binnen- en buitenland.

"Onze missie is om mensen aan te moedigen om het leven te vieren, zowel de grote als de kleine momenten", zegt Jan Jonckheere, de gedelegeerd bestuurder van Buromac. "We hebben de laatste jaren dan ook niet stilgezeten om dit steeds makkelijker te maken. Niet enkel kaartjes maar ook meer dan 700 cadeaus kunnen klanten zelf bewerken met eigen tekst en foto."

Frisse wind

Het familiebedrijf, opgericht in 1961 door Kris Deprest, investeerde recent in nieuwe printers en apparatuur om het gepersonaliseerde aanbod just-in-time te produceren. "Er volgde een uitbreiding van ons team naar meer dan 70 medewerkers. Bovendien richten we ons al enkele jaren ook op de Nederlandse, Franse en Duitse markt", stelt Jonckheere. "Wat voor mij persoonlijk ook een hoogtepunt is, is het aan boord stappen van onze kinderen Lies, Klaas en Thijs. We denken dat de frisse wind die zij brengen de toekomst van Tadaaz alleen maar ten goede zal komen."

Met Klaas, Thijs en Lies Jonckheere is ook de derde generatie actief in het familiebedrijf.

Groene mindset

Met de instap van de derde generatie in het familiebedrijf worden ook nieuwe klemtonen gelegd. "Wat veel mensen vergeten is dat de klant ook niet meer dezelfde is als 10 jaar geleden", zegt Lies Jonckheere, product manager bij Tadaaz. "Ze verwachten niet alleen de hoogste kwaliteit, de beste service en een snelle levering. Ook duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid zijn tegenwoordig belangrijk."

Zo werkt het bedrijf met groene stroom, LED-verlichting en FSC-gecertificeerd hout en papier. "Als gevestigde waarde in België nemen we de verantwoordelijkheid die hoort bij onze groei: oog voor het milieu, maar ook voor de mensen rondom ons. Zo krijgen we regelmatig hulp van BO-scholen en mensen met een beperking. Het is mooi om te zien hoe zo'n samenwerkingen voor alle partijen een positieve impact hebben", duidt Lies Jonckheere.

Met Tadaaz, de online poot van Buromac, richt het Brugse printproductiebedrijf zich rechtstreeks tot de consument. Wat tien jaar geleden nog een prematuur digitaal project was, is vandaag uitgegroeid tot een bekende webshop voor gelegenheidsdrukwerk in binnen- en buitenland."Onze missie is om mensen aan te moedigen om het leven te vieren, zowel de grote als de kleine momenten", zegt Jan Jonckheere, de gedelegeerd bestuurder van Buromac. "We hebben de laatste jaren dan ook niet stilgezeten om dit steeds makkelijker te maken. Niet enkel kaartjes maar ook meer dan 700 cadeaus kunnen klanten zelf bewerken met eigen tekst en foto."Het familiebedrijf, opgericht in 1961 door Kris Deprest, investeerde recent in nieuwe printers en apparatuur om het gepersonaliseerde aanbod just-in-time te produceren. "Er volgde een uitbreiding van ons team naar meer dan 70 medewerkers. Bovendien richten we ons al enkele jaren ook op de Nederlandse, Franse en Duitse markt", stelt Jonckheere. "Wat voor mij persoonlijk ook een hoogtepunt is, is het aan boord stappen van onze kinderen Lies, Klaas en Thijs. We denken dat de frisse wind die zij brengen de toekomst van Tadaaz alleen maar ten goede zal komen."Met de instap van de derde generatie in het familiebedrijf worden ook nieuwe klemtonen gelegd. "Wat veel mensen vergeten is dat de klant ook niet meer dezelfde is als 10 jaar geleden", zegt Lies Jonckheere, product manager bij Tadaaz. "Ze verwachten niet alleen de hoogste kwaliteit, de beste service en een snelle levering. Ook duurzaamheid en maatschappelijke betrokkenheid zijn tegenwoordig belangrijk."Zo werkt het bedrijf met groene stroom, LED-verlichting en FSC-gecertificeerd hout en papier. "Als gevestigde waarde in België nemen we de verantwoordelijkheid die hoort bij onze groei: oog voor het milieu, maar ook voor de mensen rondom ons. Zo krijgen we regelmatig hulp van BO-scholen en mensen met een beperking. Het is mooi om te zien hoe zo'n samenwerkingen voor alle partijen een positieve impact hebben", duidt Lies Jonckheere.