Richard Turley werd door Bloomberg, een bedrijf dat financiële informatie levert en Businessweek had gekocht, binnengehaald om het zieltogende magazine nieuw leven in te blazen. Dat lukte met een creatieve make-over.

In het verhaal in De Morgen staat te lezen dat de wereldwijde oplage van het blad eind 2009 tot 930.000 exemplaren was teruggevallen, maar dat nu wekelijks opnieuw 990.000 exemplaren worden verkocht. Dat is een redelijk indrukwekkende prestatie in volle economische crisis, en in een sector die zowat overal in het Westen zware klappen moet incasseren. Turley is behoorlijk optimistisch over de toekomst van het gedrukte medium. We citeren: "Ik ben 37 jaar, ik koop nog altijd papier en zal dat wellicht nog heel lang blijven doen. ... ik heb nog altijd geen toestel gezien dat het gevoel, de prikkelende ervaring en het gebruiksgemak van papier benadert, laat staan overtreft. ... Ik geloof vast dat er een ruim publiek blijft bestaan voor magazines die goed, slim en eigenzinnig genoeg gemaakt zijn."