"Moeten er nog boeken zijn?" was het thema van de eerste editie. De tweede editie had chocolade als centraal thema. De organisatie slaagt er elke editie in om topsprekers bij elkaar te brengen. Vorig jaar was één van de sprekers meester chocolatier Dominique Persoone, bekend van ondermeer televisie.

CHOKE 2014 gaat over het vormgeven van de stad en bekijkt de invloed van de creatieve industrie op de ontplooiing ervan. Het programma is opnieuw de moeite waard met bijdragen over de 3dprint community in Antwerpen, de promotie van streekproducten en de internationale expansie van "haute patisserie huis" Del Rey, het fenomeen van de pop-up stores, mode, de creatieve industrie en city marketing, de organisatie van kunstenevenementen op publieke plaatsen en het MAS.

Op de CHOKE-evenementen komen nadrukkelijk de multidisciplinaire aspecten van productlanceringen, campagnes, acties en initiatieven aan bod: geen bekendheid van streekproducten zonder goede promotie- en marketingcampagnes, uitstekende communicatie in print en online, aantrekkelijke verpakkingen en labels, organisatie van evenementen rond het onderwerp, enz.

CHOKE is een uitmuntende organisatie van de studenten van de Karel de Grote-Hogeschool waarin al deze disciplines in de verschillende onderwijsrichtingen onderwezen worden.

CHOKE2014 wordt op 6 februari georganiseerd in de gebouwen van de Campus Groenplaats van de Karel de Grote-Hogeschool in de Nationalestraat 5 te 2000 Antwerpen. De deuren openen om 10.30 uur. Meer informatie vindt u op CHOKE-website.

Chokolate Week en Pateekesweek

In de rand van CHOKE2014 zijn er de Antwerp Chocolate Week en de Antwerp Pateekesweek. Dat zijn proeverroutes van lekkers bij chocolatiers, patissiers, koffiehuizen en bakkerijen om Antwerpen op een originele manier te leren kennen. De tentoonstelling Antwerpen Koekenstad bevat historische informatie over Antwerpen als Koekenstad en heeft plaats in het Centraal Station van Antwerpen. Het projectmanagement is in handen van de laatstejaarsstudenten Marketing, keuzevak Experience Marketing van de Karel de Grote-Hogeschool.

Pateekesweek: van 1 tot 8 februari 2014

Chocoladeweek: van 15 tot 22 februari 2014

Meer info op www.antwerpenkoekenstad.be

"Moeten er nog boeken zijn?" was het thema van de eerste editie. De tweede editie had chocolade als centraal thema. De organisatie slaagt er elke editie in om topsprekers bij elkaar te brengen. Vorig jaar was één van de sprekers meester chocolatier Dominique Persoone, bekend van ondermeer televisie.CHOKE 2014 gaat over het vormgeven van de stad en bekijkt de invloed van de creatieve industrie op de ontplooiing ervan. Het programma is opnieuw de moeite waard met bijdragen over de 3dprint community in Antwerpen, de promotie van streekproducten en de internationale expansie van "haute patisserie huis" Del Rey, het fenomeen van de pop-up stores, mode, de creatieve industrie en city marketing, de organisatie van kunstenevenementen op publieke plaatsen en het MAS.Op de CHOKE-evenementen komen nadrukkelijk de multidisciplinaire aspecten van productlanceringen, campagnes, acties en initiatieven aan bod: geen bekendheid van streekproducten zonder goede promotie- en marketingcampagnes, uitstekende communicatie in print en online, aantrekkelijke verpakkingen en labels, organisatie van evenementen rond het onderwerp, enz. CHOKE is een uitmuntende organisatie van de studenten van de Karel de Grote-Hogeschool waarin al deze disciplines in de verschillende onderwijsrichtingen onderwezen worden. CHOKE2014 wordt op 6 februari georganiseerd in de gebouwen van de Campus Groenplaats van de Karel de Grote-Hogeschool in de Nationalestraat 5 te 2000 Antwerpen. De deuren openen om 10.30 uur. Meer informatie vindt u op CHOKE-website.Chokolate Week en PateekesweekIn de rand van CHOKE2014 zijn er de Antwerp Chocolate Week en de Antwerp Pateekesweek. Dat zijn proeverroutes van lekkers bij chocolatiers, patissiers, koffiehuizen en bakkerijen om Antwerpen op een originele manier te leren kennen. De tentoonstelling Antwerpen Koekenstad bevat historische informatie over Antwerpen als Koekenstad en heeft plaats in het Centraal Station van Antwerpen. Het projectmanagement is in handen van de laatstejaarsstudenten Marketing, keuzevak Experience Marketing van de Karel de Grote-Hogeschool.Pateekesweek: van 1 tot 8 februari 2014Chocoladeweek: van 15 tot 22 februari 2014Meer info op www.antwerpenkoekenstad.be