Drie weken lang kregen Belgische marketingprofessionals de kans om hun stem uit te brengen voor hun meest impactvolle marketingboek van 2023. Zo'n 4.200 personen brachten dit jaar hun stem uit. Dat zijn er 35 procent meer dan afgelopen jaar. Toen landde de stemming op 3.100 stemmen.

Webinar Week

'Do Tell', een uitgave van LannooCampus, mag zich een jaar lang Marketing Book of the Year noemen. De auteurs Ann Maes, Frederik Picard, Chris Van Gils en Bart Lombaerts presenteren een webinar tijdens de BAM Webinar Week. Deze vindt plaats in de week van 25 maart met als centraal thema 'The importance of innovation in marketing to drive business growth and success'.

Drie weken lang kregen Belgische marketingprofessionals de kans om hun stem uit te brengen voor hun meest impactvolle marketingboek van 2023. Zo'n 4.200 personen brachten dit jaar hun stem uit. Dat zijn er 35 procent meer dan afgelopen jaar. Toen landde de stemming op 3.100 stemmen.'Do Tell', een uitgave van LannooCampus, mag zich een jaar lang Marketing Book of the Year noemen. De auteurs Ann Maes, Frederik Picard, Chris Van Gils en Bart Lombaerts presenteren een webinar tijdens de BAM Webinar Week. Deze vindt plaats in de week van 25 maart met als centraal thema 'The importance of innovation in marketing to drive business growth and success'.