Het spotje toont wat er gebeurt wanneer de Paper Fun Truck van Domtar verschijnt om cadeautjes uit te delen aan kinderen en volwassenen. De truck ging zijn inspiratie halen bij de ijskreemventer en doet scholen, bedrijven en de stranden van Los Angeles aan. In de video kan u zien hoe euforisch de mensen zijn wanneer ze hun geschenken door het venster van de Paper Fun Truck krijgen aangereikt, en ze tonen aan hun vrienden. De geschenken gaan van kleurboeken tot kantoorpapier, maar ook romans en in papier ingepakte cupcakes.

De Paper Fun Truck video is een onderdeel van een campagnereeks van Domtar met als thema PAPERbecause. Daaarin wordt op humoristische wijze promotie gemaakt voor de waarden en het gebruik van papier, maar er wordt ook komaf gemaakt met de mythe van de papierloze maatschappij. Domtar wil met de video op een plezante manier aantonen dat papier een fundamenteel onderdeel is van het dagelijks leven, zelfs in de digitale eeuw.

De campagne werd gerealiseerd in de VS en Domtar won er de PPI Award 2014 van Pulp and Paper International mee in de categorie Bringing paper to life - Innovative Printing & Writing Campaign of the Year.

Verschillende campagnevideo's kan u hier bekijken.

Het spotje toont wat er gebeurt wanneer de Paper Fun Truck van Domtar verschijnt om cadeautjes uit te delen aan kinderen en volwassenen. De truck ging zijn inspiratie halen bij de ijskreemventer en doet scholen, bedrijven en de stranden van Los Angeles aan. In de video kan u zien hoe euforisch de mensen zijn wanneer ze hun geschenken door het venster van de Paper Fun Truck krijgen aangereikt, en ze tonen aan hun vrienden. De geschenken gaan van kleurboeken tot kantoorpapier, maar ook romans en in papier ingepakte cupcakes.De Paper Fun Truck video is een onderdeel van een campagnereeks van Domtar met als thema PAPERbecause. Daaarin wordt op humoristische wijze promotie gemaakt voor de waarden en het gebruik van papier, maar er wordt ook komaf gemaakt met de mythe van de papierloze maatschappij. Domtar wil met de video op een plezante manier aantonen dat papier een fundamenteel onderdeel is van het dagelijks leven, zelfs in de digitale eeuw. De campagne werd gerealiseerd in de VS en Domtar won er de PPI Award 2014 van Pulp and Paper International mee in de categorie Bringing paper to life - Innovative Printing & Writing Campaign of the Year.Verschillende campagnevideo's kan u hier bekijken.