De organisatoren van Pure Digital stelden zich tot doel een brug te slaan tussen de grafische industrie en de creatieve wereld. Exposanten als Mimaki, Durst, Canon, Probo, Zünd, Hollanders en Antalis toonden een waaier aan applicaties die ook in de verschillende 'Innovation Boulevards' van de Building Holland-beurs zeker niet zouden hebben misstaan, zoals digitaal bedrukte panelen, wandbekleding, behangpapier en gordijnstoffen. Ook voorzag Pure Digital in een uitgebreid sprekersprogramma gedurende de drie dagen van beide evenementen, met thema's als 'Design & Creation' en 'Interior Dècor & Brand Experience'.
Eerste editie Pure Digital
Vorige week beleefde het nieuwe grafische evenement Pure Digital ('The Digital Print Show') zijn première in Amsterdam. De co-locatie met de veel grotere vakbeurs Building Holland voor de bouw- en vastgoedsector stelde bezoekers en exposanten uit beide branches in staat elkaars werelden te verkennen en nieuwe mogelijkheden te ontdekken.

De organisatoren van Pure Digital stelden zich tot doel een brug te slaan tussen de grafische industrie en de creatieve wereld. Exposanten als Mimaki, Durst, Canon, Probo, Zünd, Hollanders en Antalis toonden een waaier aan applicaties die ook in de verschillende 'Innovation Boulevards' van de Building Holland-beurs zeker niet zouden hebben misstaan, zoals digitaal bedrukte panelen, wandbekleding, behangpapier en gordijnstoffen. Ook voorzag Pure Digital in een uitgebreid sprekersprogramma gedurende de drie dagen van beide evenementen, met thema's als 'Design & Creation' en 'Interior Dècor & Brand Experience'.