My Enfocus is het portaal waar Enfocus-gebruikers relevante informatie kunnen vinden zoals licentiesleutels, dashboards, enzovoort. Via het portaal kunnen klanten ook de nieuwste installatieprogramma's downloaden, abonnementen toewijzen of een supportticket loggen.

Eenvoudig en duidelijk

"Continu verbeteren is een van de kernwaarden van Enfocus", zegt Tim Bernaerdt, head of customer succes bij Enfocus. "In een online omgeving is het belangrijk om de interface eenvoudig en duidelijk te maken. Het gemakkelijk maken voor gebruikers om informatie te vinden over de producten en diensten die ze gebruiken, inspireerde de volledige revisie van het klantenportaal."

Centrale hub

"Dit is een geheel nieuwe ervaring die we voor onze klanten hebben gebouwd", stelt Arthur Peck, front-end designer bij Enfocus. "Ze kunnen al hun producten, betalingen, apps en installaties gemakkelijk beheren in een centrale hub voor alles van Enfocus. We gebruikten klantonderzoek om te zien wat gebruikers nodig hebben in een zelfbedieningsplatform."

My Enfocus is het portaal waar Enfocus-gebruikers relevante informatie kunnen vinden zoals licentiesleutels, dashboards, enzovoort. Via het portaal kunnen klanten ook de nieuwste installatieprogramma's downloaden, abonnementen toewijzen of een supportticket loggen."Continu verbeteren is een van de kernwaarden van Enfocus", zegt Tim Bernaerdt, head of customer succes bij Enfocus. "In een online omgeving is het belangrijk om de interface eenvoudig en duidelijk te maken. Het gemakkelijk maken voor gebruikers om informatie te vinden over de producten en diensten die ze gebruiken, inspireerde de volledige revisie van het klantenportaal.""Dit is een geheel nieuwe ervaring die we voor onze klanten hebben gebouwd", stelt Arthur Peck, front-end designer bij Enfocus. "Ze kunnen al hun producten, betalingen, apps en installaties gemakkelijk beheren in een centrale hub voor alles van Enfocus. We gebruikten klantonderzoek om te zien wat gebruikers nodig hebben in een zelfbedieningsplatform."