Het rood van het nieuwe logo is geen toevallige keuze: het illustreert de 'passie voor drukwerk' waarvan Febelgra zijn nieuwe missie gemaakt heeft, en die een antwoord moet bieden op de radicale veranderingen in de hedendaagse communicatiemiddelen en -gewoonten. Op de beurs Print had Febelgra een grote Print Wall opgesteld met affiches ter ere van het drukwerk in al zijn vormen.

Tegelijk stelde Febelgra I Love Print voor: een initiatief dat de schijnwerpers op de integratie van de gedrukte media in een doeltreffende mediamix moet richten - een mix waarin het drukwerk zich door zijn aantrekkelijke ontwerp onderscheidt. Het belangrijkste onderdeel van dit initiatief is een blog waarin voorbeelden van opmerkelijk drukwerk opgenomen worden. De blog moet een inspiratiebron voor opdrachtgevers en uitvoerders worden. Iedereen (leden en niet-leden van Febelgra) kan er foto's van zijn gedrukte creaties op plaatsen - op voorwaarde dat hij zich inschrijft en een formulier online invult - en er de belangrijkste kenmerken van het werk in kwestie vermelden (klant, ontwerper, drukker, gebruikte technieken, enz.). De inhoud wordt door Febelgra gecentraliseerd en beheerd.

Onder de titel I Love Print stelt Febelgra ook een stalenboek ter beschikking voor zijn leden, waarin diverse dragers, technieken en druktoepassingen ter promotie zijn opgenomen. Bovendien kunnen de gebruikers er op hun beurt stalen en hun naamkaartje aan toevoegen.