De European Sign Expo 2024 zal de nieuwe 'Digital Signage Lounge' organiseren, een ontmoetingsplek voor bezoekers waar opportuniteiten rond digital signage verkend worden. De lounge, in samenwerking met Navori Labs en Grupo Metal (Johnson Group), heeft aandacht voor de dynamiek in de wereld van digital signage. Er vinden dagelijks workshops plaats in de namiddag.

Slimme fabriek

Ook nieuw dit jaar, en een onderdeel van Personalisation Experience en Sportswear Pro, is de Personalise Make Wear slimme fabriek. Deze wordt gehost door Debbie McKeegan, de textielambassadeur van Fespa. In de smart factory zal het productieproces van gepersonaliseerde sportkleding gedemonstreerd worden over vier workflows. Bezoekers kunnen geleide productietours bijwonen en dagelijks catwalkshows zien.

De Sportswear Pro-conferentie vindt plaats op donderdag 21 maart 2024 en zal gewijd zijn aan productie en circulariteit in de sportkledingtoeleveringsketen. Sprekers op de conferentie zijn onder meer Sam Taylor (The Good Factory), Ana Kristiansson (Desinder), Serena Bonomi (specialist circulaire economie), Thomas Rothery (Copper Global), Paul Foulkes-Arellano, (Circuthon) en Katarzyna Klara Sulisz (FESI, Federation of the European Sporting Goods Industry).

De Personalisation Experience-conferentie staat voor de tweede keer op het programma van Fespa. De conferentie rond personalisatie vindt plaats op woensdag 20 maart 2024. Sprekers zijn onder andere Richard Askam (Fespa), Neil Reynolds (NFL/Sky Sports), Matt Bailey (Glazer Corp), Justin Cairns (Ogilvy), Dans Rozenthals (Printful) en Bernd Zipper (zipcon Consulting).

De European Sign Expo 2024 zal de nieuwe 'Digital Signage Lounge' organiseren, een ontmoetingsplek voor bezoekers waar opportuniteiten rond digital signage verkend worden. De lounge, in samenwerking met Navori Labs en Grupo Metal (Johnson Group), heeft aandacht voor de dynamiek in de wereld van digital signage. Er vinden dagelijks workshops plaats in de namiddag.Ook nieuw dit jaar, en een onderdeel van Personalisation Experience en Sportswear Pro, is de Personalise Make Wear slimme fabriek. Deze wordt gehost door Debbie McKeegan, de textielambassadeur van Fespa. In de smart factory zal het productieproces van gepersonaliseerde sportkleding gedemonstreerd worden over vier workflows. Bezoekers kunnen geleide productietours bijwonen en dagelijks catwalkshows zien.De Sportswear Pro-conferentie vindt plaats op donderdag 21 maart 2024 en zal gewijd zijn aan productie en circulariteit in de sportkledingtoeleveringsketen. Sprekers op de conferentie zijn onder meer Sam Taylor (The Good Factory), Ana Kristiansson (Desinder), Serena Bonomi (specialist circulaire economie), Thomas Rothery (Copper Global), Paul Foulkes-Arellano, (Circuthon) en Katarzyna Klara Sulisz (FESI, Federation of the European Sporting Goods Industry).De Personalisation Experience-conferentie staat voor de tweede keer op het programma van Fespa. De conferentie rond personalisatie vindt plaats op woensdag 20 maart 2024. Sprekers zijn onder andere Richard Askam (Fespa), Neil Reynolds (NFL/Sky Sports), Matt Bailey (Glazer Corp), Justin Cairns (Ogilvy), Dans Rozenthals (Printful) en Bernd Zipper (zipcon Consulting).