"Er zijn drie redenen waarom ik voor BAM koos: ik bent een grote aanhanger van meaningful marketing, de missie van de vereniging; ik ben blij om met mijn ervaring in corporate bedrijven én in start-ups te kunnen bijdragen aan de realisering van deze missie vanuit een meer transversale rol; en ik vind het belangrijk om met mensen samen te werken." Dat zegt Fleur Parnet, die van de raad van bestuur het vertrouwen kreeg en CEO van BAM wordt.

Onvoorspelbaar

Parnet start op 6 november 2023 en volgt Dominique Vercraeye (The Chosen Group) op die de vereniging vier maanden ad interim leidde. "Marketing heeft de afgelopen jaren sterke veranderingen ondergaan", zegt ze. "Als je niet bijblijft, loop je heel snel achter. Om dat te voorkomen, zijn softskills belangrijk. Denk aan een agile en open mindset. Een vakvereniging zoals BAM helpt om mensen die het goed voorhebben met dit vak elkaar te laten vinden en elkaar te inspireren. Dat is des te meer nodig omdat de consument zeer onvoorspelbaar is geworden."

Fleur Parnet heeft meer dan 20 jaar marketingervaring op de teller, waarvan meer dan de helft bij Danone. Daarna werkte ze onder meer voor Exki, maar voornamelijk voor startups. "Bij grote bedrijven gaat het vaak om het delen van successen, terwijl startups bij voorkeur leren van hun fouten, wat leidt tot succes", stelt Parnet. "Die twee uitgangspunten wil ik dichter bij elkaar brengen en ervoor zorgen dat beide werelden van elkaar leren."

Community

"Wij zijn heel blij dat Fleur het BAM-team vervoegt", klinkt het bij voorzitter Kris Michiels. "Ze zal ons helpen onze ambitie te realiseren: we willen de leider zijn als het gaat om marketingdenken en we willen toekomstige marketeers bijspijkeren over de belangrijkste thema's: MarTech, regulering, duurzaamheid, diversiteit en ethiek. En dat op onze eigen, unieke manier: gedreven door onze community, met heel wat marktkennis, en met een missie om zowel talent als business te doen groeien."

"Er zijn drie redenen waarom ik voor BAM koos: ik bent een grote aanhanger van meaningful marketing, de missie van de vereniging; ik ben blij om met mijn ervaring in corporate bedrijven én in start-ups te kunnen bijdragen aan de realisering van deze missie vanuit een meer transversale rol; en ik vind het belangrijk om met mensen samen te werken." Dat zegt Fleur Parnet, die van de raad van bestuur het vertrouwen kreeg en CEO van BAM wordt.Parnet start op 6 november 2023 en volgt Dominique Vercraeye (The Chosen Group) op die de vereniging vier maanden ad interim leidde. "Marketing heeft de afgelopen jaren sterke veranderingen ondergaan", zegt ze. "Als je niet bijblijft, loop je heel snel achter. Om dat te voorkomen, zijn softskills belangrijk. Denk aan een agile en open mindset. Een vakvereniging zoals BAM helpt om mensen die het goed voorhebben met dit vak elkaar te laten vinden en elkaar te inspireren. Dat is des te meer nodig omdat de consument zeer onvoorspelbaar is geworden."Fleur Parnet heeft meer dan 20 jaar marketingervaring op de teller, waarvan meer dan de helft bij Danone. Daarna werkte ze onder meer voor Exki, maar voornamelijk voor startups. "Bij grote bedrijven gaat het vaak om het delen van successen, terwijl startups bij voorkeur leren van hun fouten, wat leidt tot succes", stelt Parnet. "Die twee uitgangspunten wil ik dichter bij elkaar brengen en ervoor zorgen dat beide werelden van elkaar leren.""Wij zijn heel blij dat Fleur het BAM-team vervoegt", klinkt het bij voorzitter Kris Michiels. "Ze zal ons helpen onze ambitie te realiseren: we willen de leider zijn als het gaat om marketingdenken en we willen toekomstige marketeers bijspijkeren over de belangrijkste thema's: MarTech, regulering, duurzaamheid, diversiteit en ethiek. En dat op onze eigen, unieke manier: gedreven door onze community, met heel wat marktkennis, en met een missie om zowel talent als business te doen groeien."