In 2012 lanceerden Frazer Chesterman en Marcus Timson, nu actief bij FM Future, het oorspronkelijke EcoPrint-event in Berlijn. Ongeveer duizend mensen uit heel Europa waren toen present. Ondertussen is het duurzaamheidsthema de bepalende kwestie van onze tijd geworden, met retailers, merken en andere organisaties die zich inzetten voor ambitieuze klimaatdoelstellingen.

Energiecrisis

Volgens Marcus Timson, medeoprichter van EcoPrint, was het event in 2012 zijn tijd ver vooruit. "We zijn van mening dat 2023 de perfecte gelegenheid is om het evenement opnieuw te lanceren, vooral omdat we ons ook te midden van een energiecrisis bevinden die een nog grotere impuls geeft aan het inzetten van technologie voor verbeterde efficiëntie in productie, een belangrijk voordeel van verbeterde duurzame bedrijfsvoering."

In 2012 lanceerden Frazer Chesterman en Marcus Timson, nu actief bij FM Future, het oorspronkelijke EcoPrint-event in Berlijn. Ongeveer duizend mensen uit heel Europa waren toen present. Ondertussen is het duurzaamheidsthema de bepalende kwestie van onze tijd geworden, met retailers, merken en andere organisaties die zich inzetten voor ambitieuze klimaatdoelstellingen.Volgens Marcus Timson, medeoprichter van EcoPrint, was het event in 2012 zijn tijd ver vooruit. "We zijn van mening dat 2023 de perfecte gelegenheid is om het evenement opnieuw te lanceren, vooral omdat we ons ook te midden van een energiecrisis bevinden die een nog grotere impuls geeft aan het inzetten van technologie voor verbeterde efficiëntie in productie, een belangrijk voordeel van verbeterde duurzame bedrijfsvoering."