Heidelberg hoopt die lijn de komende jaren voort te zetten. Volgens topman Stephan Plenz werden tijdens de 11-daagse drupa alvast ruim 1.000 orders over de hele breedte van het portfolio genoteerd.

Heidelberg kondigde in Düsseldorf aan het inkjet-partnerschap met Fujifilm verder te intensiveren. Op de beursvloer werd de gezamenlijk ontwikkelde PrimeFire 106 'positief ontvangen', aldus Plenz. Over daadwerkelijke verkopen van de B1 inkjet vellenpers deed hij geen mededelingen, maar in de VS maakte verpakkingsspecialist Warneke Paper Box (Denver) bekend te hebben getekend voor een eerste exemplaar: "Dit is de beste kwaliteit die we tot nu toe hebben gezien."

Op de foto: Dr. Gerold Linzbach, CEO Heidelberger Druckmaschinen, en Shigetaka Komori, CEO Fujifilm.

Heidelberg hoopt die lijn de komende jaren voort te zetten. Volgens topman Stephan Plenz werden tijdens de 11-daagse drupa alvast ruim 1.000 orders over de hele breedte van het portfolio genoteerd. Heidelberg kondigde in Düsseldorf aan het inkjet-partnerschap met Fujifilm verder te intensiveren. Op de beursvloer werd de gezamenlijk ontwikkelde PrimeFire 106 'positief ontvangen', aldus Plenz. Over daadwerkelijke verkopen van de B1 inkjet vellenpers deed hij geen mededelingen, maar in de VS maakte verpakkingsspecialist Warneke Paper Box (Denver) bekend te hebben getekend voor een eerste exemplaar: "Dit is de beste kwaliteit die we tot nu toe hebben gezien."Op de foto: Dr. Gerold Linzbach, CEO Heidelberger Druckmaschinen, en Shigetaka Komori, CEO Fujifilm.