Harte-Hanks met hoofdkwartier in Texas, levert direct marketing diensten aan bedrijven en is wereldwijd een grote speler. Jeff Slough, Managing Director Belgium: "Na de Amerikaanse overheidsdiensten zijn we de grootste klant van de US Postal Service. Twintig procent van het mailverkeer bij UPS werd door Harte-Hanks in opdracht van klanten geproduceerd. De groep heeft vestigingen over de hele V.S. waardoor het zijn opdrachtgevers de voordeligste regionale posttarieven en een snelle afhandeling kan garanderen."

Harte-Hanks heeft wereldwijd 40 kantoren, waaronder in Europa, om de klanten overal een lokale service te kunnen aanbieden. Het gecentraliseerde Europese print-, fulfillment- en distributiecentrum is gevestigd in Hasselt. Het is wel de eerste keer dat het bedrijf in Europa investeert in digitale printtechnologie. In de V.S. beschikt Harte-Hanks onder andere over zes HP Indigo-persen en een reeks andere digitale printsystemen.

Jeff Slough: "Harte-Hanks is gespecialiseerd in het verzamelen en analyseren van data waarmee bedrijven hun verkoop kunnen stimuleren. We leveren kwalitatieve informatie om prospecten te identificeren en kwalificeren en ontwikkelen multichannel contact strategieën. De dialoog naar de massamarkt is ingewisseld voor de dialoog naar gesegmenteerde doelgroepen of voor gepersonaliseerde communicatie. Tegelijkertijd boet e-mail marketing als gevolg van de overdaad aan belang in. Gedrukte communicatie met variabele inhoud wordt als waardevoller gepercipieerd en is door onze klanten gevraagd. Daarom heeft Harte-Hanks nu ook in Europa geïnvesteerd in digitale printtechnologie."

De vierkleuren HP Indigo 5500 digitale pers van Harte-Hanks print 68 ppm in kleur, 136 ppm in twee kleuren en 272 ppm in zwart-wit. De pers kan tot zeven kleuren worden uitgebreid. Jeff Slough sluit een uitbreiding van de printproductiecapaciteit in de toekomst niet uit.

Harte-Hanks met hoofdkwartier in Texas, levert direct marketing diensten aan bedrijven en is wereldwijd een grote speler. Jeff Slough, Managing Director Belgium: "Na de Amerikaanse overheidsdiensten zijn we de grootste klant van de US Postal Service. Twintig procent van het mailverkeer bij UPS werd door Harte-Hanks in opdracht van klanten geproduceerd. De groep heeft vestigingen over de hele V.S. waardoor het zijn opdrachtgevers de voordeligste regionale posttarieven en een snelle afhandeling kan garanderen."Harte-Hanks heeft wereldwijd 40 kantoren, waaronder in Europa, om de klanten overal een lokale service te kunnen aanbieden. Het gecentraliseerde Europese print-, fulfillment- en distributiecentrum is gevestigd in Hasselt. Het is wel de eerste keer dat het bedrijf in Europa investeert in digitale printtechnologie. In de V.S. beschikt Harte-Hanks onder andere over zes HP Indigo-persen en een reeks andere digitale printsystemen.Jeff Slough: "Harte-Hanks is gespecialiseerd in het verzamelen en analyseren van data waarmee bedrijven hun verkoop kunnen stimuleren. We leveren kwalitatieve informatie om prospecten te identificeren en kwalificeren en ontwikkelen multichannel contact strategieën. De dialoog naar de massamarkt is ingewisseld voor de dialoog naar gesegmenteerde doelgroepen of voor gepersonaliseerde communicatie. Tegelijkertijd boet e-mail marketing als gevolg van de overdaad aan belang in. Gedrukte communicatie met variabele inhoud wordt als waardevoller gepercipieerd en is door onze klanten gevraagd. Daarom heeft Harte-Hanks nu ook in Europa geïnvesteerd in digitale printtechnologie."De vierkleuren HP Indigo 5500 digitale pers van Harte-Hanks print 68 ppm in kleur, 136 ppm in twee kleuren en 272 ppm in zwart-wit. De pers kan tot zeven kleuren worden uitgebreid. Jeff Slough sluit een uitbreiding van de printproductiecapaciteit in de toekomst niet uit.