Onder de slogan "Unfold your potential" zal Heidelberg het potentieel dat wordt aangeboden door het digitaliseren van processen in zowel het commerciële, verpakkings- als labelsegment in de schijnwerpers zetten. Het doel is om de productiviteit en het concurrentiepotentieel van de drukkerijen te vergroten. Heidelberg zal antwoorden formuleren op de uitdagingen van de drukindustrie en informeren over hoe drukkerijen zich kunnen voorbereiden op de toekomst: met innovatieve technologiën, nieuwe zakenmodellen en end-to-end oplossingen om de performantie een boost te geven.

Op deze manier tracht Heidelberg zijn klanten op een snelle, flexibele en continue manier op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen. Er is eveneens de mogelijkheid om persoonlijke gesprekken te hebben met de lokale Heidelberg mensen- in meer dan 35 landen, 30 talen en 15 tijdzones. Afspraken hieromtrent kunnen nu worden geboekt.

De focus van dit 5-daagse event ligt op het delen van kennis met betrekking tot de urgente onderwerpen in de industrie. De eerste twee dagen zijn gewijd aan het commerciële druksegment, de derde dag staat de economische productie van labels in de schijnwerkers. De laatste twee dagen zijn volledig aan de productie van vouwkartonverpakkingen gewijd.

De presentaties zijn in het Duits en Engels; voor het Frans, Italiaans, Japans, Portugees, Russisch en Spaans worden ondertitels aangeboden.

Indien geïnteresseerd kan u zich gratis inschrijven door te klikken op deze link en zelf uw agenda samenstellen.

Via de nieuwe mobiele myHD app hebt u ook toegang tot de "Innovation Week". De app geeft u ook de contactdetails van de sprekers en de Heidelberg experten. U kan de myHD app voor Android via Google Play en voor IOS via de App Store downloaden in het Engels of Duits.

Onder de slogan "Unfold your potential" zal Heidelberg het potentieel dat wordt aangeboden door het digitaliseren van processen in zowel het commerciële, verpakkings- als labelsegment in de schijnwerpers zetten. Het doel is om de productiviteit en het concurrentiepotentieel van de drukkerijen te vergroten. Heidelberg zal antwoorden formuleren op de uitdagingen van de drukindustrie en informeren over hoe drukkerijen zich kunnen voorbereiden op de toekomst: met innovatieve technologiën, nieuwe zakenmodellen en end-to-end oplossingen om de performantie een boost te geven.Op deze manier tracht Heidelberg zijn klanten op een snelle, flexibele en continue manier op de hoogte te houden van de laatste ontwikkelingen. Er is eveneens de mogelijkheid om persoonlijke gesprekken te hebben met de lokale Heidelberg mensen- in meer dan 35 landen, 30 talen en 15 tijdzones. Afspraken hieromtrent kunnen nu worden geboekt.De focus van dit 5-daagse event ligt op het delen van kennis met betrekking tot de urgente onderwerpen in de industrie. De eerste twee dagen zijn gewijd aan het commerciële druksegment, de derde dag staat de economische productie van labels in de schijnwerkers. De laatste twee dagen zijn volledig aan de productie van vouwkartonverpakkingen gewijd.De presentaties zijn in het Duits en Engels; voor het Frans, Italiaans, Japans, Portugees, Russisch en Spaans worden ondertitels aangeboden.Indien geïnteresseerd kan u zich gratis inschrijven door te klikken op deze link en zelf uw agenda samenstellen.Via de nieuwe mobiele myHD app hebt u ook toegang tot de "Innovation Week". De app geeft u ook de contactdetails van de sprekers en de Heidelberg experten. U kan de myHD app voor Android via Google Play en voor IOS via de App Store downloaden in het Engels of Duits.