Print Shop Analytics is de eerste cloudgebaseerde Prinect-app die beschikbaar komt via het Heidelberg Plus portaal. Het gaat om een tool waarmee gebruikers de actuele prestaties van een drukkerij kunnen monitoren op basis van real-time data van de belangrijkste KPI's. Met behulp van kunstmatige intelligentie stelt de technologie ook concrete optimalisatieacties voor.

Computer, tablet of smartphone

Klanten hebben er toegang toe via de portaal Heidelberg Plus met een geïntegreerde gebruikersinterface en single sign-on authenticatie. Alle gegenereerde dashboards, met de bijbehorende analyses en aanbevelingen, zijn beschikbaar voor alle geautoriseerde gebruikers op hun computer, tablet of smartphone. Er is ook een notificatiesysteem dat de gebruiker actief waarschuwt bij eventuele problemen.

"Met een dergelijke app kunnen onze klanten de efficiëntie verhogen en de kosten verlagen terwijl de systemen draaien", zegt Ludwig Allgoewer, Global Head of Sales & Marketing bij Heidelberg.

Volgens persoonlijke voorkeuren

De Print Shop Analytics-app is ontwikkeld in samenwerking met klanten zoals Pinguin Druck in Berlijn. "Deze aanpak zorgt ervoor dat de functies die we in de app opnemen, aansluiten bij de daadwerkelijke marktvraag", duidt Christopher Berti, Head of Software Solutions bij Heidelberg.

"Ik krijg nu onmiddellijk een melding van Print Shop Analytics als een van onze drukpersen uitvalt of als de drukkerij zijn doelen mist. Deze meldingen zijn ingesteld volgens mijn persoonlijke voorkeuren en ik kan de gedetailleerde gegevens onmiddellijk zien. Deze functie en de aanbevolen acties die de tool voorstelt, helpen me de juiste beslissing te nemen om een probleem snel op te lossen", zegt Alexander Mende, de managing director van Pinguin Druck.

Print Shop Analytics is de eerste cloudgebaseerde Prinect-app die beschikbaar komt via het Heidelberg Plus portaal. Het gaat om een tool waarmee gebruikers de actuele prestaties van een drukkerij kunnen monitoren op basis van real-time data van de belangrijkste KPI's. Met behulp van kunstmatige intelligentie stelt de technologie ook concrete optimalisatieacties voor.Klanten hebben er toegang toe via de portaal Heidelberg Plus met een geïntegreerde gebruikersinterface en single sign-on authenticatie. Alle gegenereerde dashboards, met de bijbehorende analyses en aanbevelingen, zijn beschikbaar voor alle geautoriseerde gebruikers op hun computer, tablet of smartphone. Er is ook een notificatiesysteem dat de gebruiker actief waarschuwt bij eventuele problemen."Met een dergelijke app kunnen onze klanten de efficiëntie verhogen en de kosten verlagen terwijl de systemen draaien", zegt Ludwig Allgoewer, Global Head of Sales & Marketing bij Heidelberg.De Print Shop Analytics-app is ontwikkeld in samenwerking met klanten zoals Pinguin Druck in Berlijn. "Deze aanpak zorgt ervoor dat de functies die we in de app opnemen, aansluiten bij de daadwerkelijke marktvraag", duidt Christopher Berti, Head of Software Solutions bij Heidelberg."Ik krijg nu onmiddellijk een melding van Print Shop Analytics als een van onze drukpersen uitvalt of als de drukkerij zijn doelen mist. Deze meldingen zijn ingesteld volgens mijn persoonlijke voorkeuren en ik kan de gedetailleerde gegevens onmiddellijk zien. Deze functie en de aanbevolen acties die de tool voorstelt, helpen me de juiste beslissing te nemen om een probleem snel op te lossen", zegt Alexander Mende, de managing director van Pinguin Druck.