In de Milka campagne 'Color Your Break', die in Nederland, België en Frankrijk wordt gelanceerd, worden dozen Milka LEO versierd met geanimeerde designs die worden gedrukt met HP's digitale printtechnologie.

Co-creatie centraal

In november 2021 werkte Mondelez voor het eerst samen met HP Indigo voor de 'Say it with Milka' campagne, waarbij 120 verschillende boodschappen werden gedrukt op de geschenkdozen van Milka-pralines.

Deze keer heeft Mondelez samengewerkt met twaalf kunstenaars om meer dan 280 ontwerpen en verhalen te creëren die worden gedrukt op de 12-packs melk- en witte chocolade van Milka LEO. De ontwerpen zijn echter maar voor de helft ingekleurd, om consumenten te stimuleren de ontwerpen verder in te kleuren.

Mondelez wilde het thema co-creatie centraal stellen in de campagne en de trend van personalisatie verder ontwikkelen. Op de website www.leo.be kunnen consumenten eigen versies van de originele ontwerpen van de kunstenaars personaliseren. Deze worden later verzameld en gedrukt op een van de bijna drie miljoen dozen Milka LEO.

Digitale vouwkartonpers

Om Mondelez te koppelen aan het netwerk van drukpartners maakte HP gebruik van de diensten van Pfäffle GmbH Verpackungswerk voor het drukken van de vouwdozen. De firma beschikt over een HP Indigo 30000 29-inch digitale vouwkartonpers.

De machine is uitgerust met HP Indigo's vloeibare ElectroInk technologie, met tot zeven inktstations en het breedste digitale kleurengamma, en garandeert dat de doosjes van Milka LEO gedrukt worden met de hoogste kwaliteit en kleurvereisten van het merk Mondelez.

In de Milka campagne 'Color Your Break', die in Nederland, België en Frankrijk wordt gelanceerd, worden dozen Milka LEO versierd met geanimeerde designs die worden gedrukt met HP's digitale printtechnologie.In november 2021 werkte Mondelez voor het eerst samen met HP Indigo voor de 'Say it with Milka' campagne, waarbij 120 verschillende boodschappen werden gedrukt op de geschenkdozen van Milka-pralines.Deze keer heeft Mondelez samengewerkt met twaalf kunstenaars om meer dan 280 ontwerpen en verhalen te creëren die worden gedrukt op de 12-packs melk- en witte chocolade van Milka LEO. De ontwerpen zijn echter maar voor de helft ingekleurd, om consumenten te stimuleren de ontwerpen verder in te kleuren.Mondelez wilde het thema co-creatie centraal stellen in de campagne en de trend van personalisatie verder ontwikkelen. Op de website www.leo.be kunnen consumenten eigen versies van de originele ontwerpen van de kunstenaars personaliseren. Deze worden later verzameld en gedrukt op een van de bijna drie miljoen dozen Milka LEO.Om Mondelez te koppelen aan het netwerk van drukpartners maakte HP gebruik van de diensten van Pfäffle GmbH Verpackungswerk voor het drukken van de vouwdozen. De firma beschikt over een HP Indigo 30000 29-inch digitale vouwkartonpers.De machine is uitgerust met HP Indigo's vloeibare ElectroInk technologie, met tot zeven inktstations en het breedste digitale kleurengamma, en garandeert dat de doosjes van Milka LEO gedrukt worden met de hoogste kwaliteit en kleurvereisten van het merk Mondelez.