Packadore Collective is een collectief van ontwerpers, onderzoekers en producenten verenigd vanuit een gemeenschappelijke doelstelling: merken helpen hun globale voetafdruk te verkleinen.

Iedere partner werkt vanuit zijn unieke competenties mee om in gezamenlijkheid de verpakkingservaring voor de consument te verbeteren en deze tegelijkertijd door het doolhof van de circulaire economie te leiden.

Ter voorbereiding van de introductie van het collectief legde Packadore Collective zich toe op het thema 'de nieuwe intimiteit' als onderdeel van de Dutch Design Week van vorige week in Eindhoven en op de verschillende manieren waarop design merken en consumenten met elkaar kan verbinden en met de wereld om hen heen. Verpakkingsdesign is van onschatbare waarde om intiemere relaties aan te gaan met consumenten en kan tastbare oplossingen bieden in het streven naar een betere wereld.

De tentoonstelling van Packadore Collective tijdens de Dutch Design Week, die de naam 'Brains that buy green' meekreeg, combineert innovatief conceptdesign met consumentgericht neurologisch onderzoek om tot een reeks aantrekkelijke en duurzame verpakkingsinnovaties te komen.

Over Packadore Collective

Packadore Collective is een collectief waarin alle partners samenwerken om zowel aantrekkelijke als duurzame verpakkingsoplossingen te ontwerpen en te implementeren en op die manier merken te helpen echte impact te creëren, nu en in de toekomst.

Packadore Collective is een collectief van ontwerpers, onderzoekers en producenten verenigd vanuit een gemeenschappelijke doelstelling: merken helpen hun globale voetafdruk te verkleinen.Iedere partner werkt vanuit zijn unieke competenties mee om in gezamenlijkheid de verpakkingservaring voor de consument te verbeteren en deze tegelijkertijd door het doolhof van de circulaire economie te leiden.Ter voorbereiding van de introductie van het collectief legde Packadore Collective zich toe op het thema 'de nieuwe intimiteit' als onderdeel van de Dutch Design Week van vorige week in Eindhoven en op de verschillende manieren waarop design merken en consumenten met elkaar kan verbinden en met de wereld om hen heen. Verpakkingsdesign is van onschatbare waarde om intiemere relaties aan te gaan met consumenten en kan tastbare oplossingen bieden in het streven naar een betere wereld.De tentoonstelling van Packadore Collective tijdens de Dutch Design Week, die de naam 'Brains that buy green' meekreeg, combineert innovatief conceptdesign met consumentgericht neurologisch onderzoek om tot een reeks aantrekkelijke en duurzame verpakkingsinnovaties te komen.Over Packadore CollectivePackadore Collective is een collectief waarin alle partners samenwerken om zowel aantrekkelijke als duurzame verpakkingsoplossingen te ontwerpen en te implementeren en op die manier merken te helpen echte impact te creëren, nu en in de toekomst.