De nieuwe structuur zal vijf marktgerichte businessdivisies tellen: Print Systems; Enterprise Inkjet Systems; Micro 3D Printing and Packaging; Software and Solutions; en Consumer and Film. "Deze structuur is bedoeld om onze focus op prestaties, voorspelbaarheid en rekenschap inzake bedrijfsresultaten aan te scherpen," ", zegt Jeff Clarke, Chief Executive Officer van Kodak.

De doelmarkten van Kodak's nieuwe businessdivisies zijn:

-Print Systems divisie: Kodak zal met deze divisie klanten in de grafische industrie en de markt voor commercieel drukwerk van dienst zijn met drukplaten, oplossingen voor computer-to-plate-belichting (CTP), oplossingen voor elektrofotografisch printen (EPS), OEM-toner en diensten.

-De Enterprise Inkjet Systems divisie: deze divisie zal zich richten op bestaande en toekomstige klanten in de markt voor inkjetproductie met Kodak Prosper systemen; Kodak Versamark systemen; Print on Demand Solutions; en OEM-inktoplossingen.

-Micro 3D Printing and Packaging divisie: afdeling die met producten zoals Kodak Flexcel NX systemen en platen, bestaande verpakkingsoplossingen en touchsensorfilms focust op klanten in de verpakkingsindustrie en bij de OEM-displaypartners.

-Software and Solutions divisie: omvat Kodak Technology Solutions, dat in samenwerking met Kodak Research Labs de go-to-marketstrategie zal uitstippelen om Kodak innovaties te gelde te maken en prioriteiten te stellen in de uitvoering. Verder bestaat deze divisie ook uit Kodak Unified Workflow Solutions; Brand Protection Solutions; Kodak Services for Business; en Design 2 Launch oplossingen voor beheer en coördinatie van het gebruik van brand assets.

-Consumer and Film divisie: Kodak's meest consumentgerichte divisie. Deze biedt inkjetoplossingen voor consumenten, films voor de filmindustrie, commerciële films, synthetische chemicaliën en brand licensing. Deze tak is verantwoordelijk voor het verkennen van nieuwe kansen in de markt voor consumentenproducten.

Kodak brengt haar huidige vier regionale verkooporganisaties tot twee terug: Europa, Verenigde Staten en Canada, Australië en Nieuw-Zeeland (EUCAN-regio) en Azië, Latijns-Amerika, het Midden-Oosten en Afrika (ALMA-regio). Deze zullen worden geleid door John O'Grady, Managing Director, EUCAN, en Vice President, Kodak, en Lois Lebegue, Managing Director, ALMA, en Vice President, Kodak. Gemeenschappelijke service en backofficeondersteuning zal voor alle bedrijven worden verzorgd in een shared service centre in elke regio.

Deze veranderingen gaan in op 1 januari 2015.

De nieuwe structuur zal vijf marktgerichte businessdivisies tellen: Print Systems; Enterprise Inkjet Systems; Micro 3D Printing and Packaging; Software and Solutions; en Consumer and Film. "Deze structuur is bedoeld om onze focus op prestaties, voorspelbaarheid en rekenschap inzake bedrijfsresultaten aan te scherpen," ", zegt Jeff Clarke, Chief Executive Officer van Kodak.De doelmarkten van Kodak's nieuwe businessdivisies zijn:-Print Systems divisie: Kodak zal met deze divisie klanten in de grafische industrie en de markt voor commercieel drukwerk van dienst zijn met drukplaten, oplossingen voor computer-to-plate-belichting (CTP), oplossingen voor elektrofotografisch printen (EPS), OEM-toner en diensten.-De Enterprise Inkjet Systems divisie: deze divisie zal zich richten op bestaande en toekomstige klanten in de markt voor inkjetproductie met Kodak Prosper systemen; Kodak Versamark systemen; Print on Demand Solutions; en OEM-inktoplossingen. -Micro 3D Printing and Packaging divisie: afdeling die met producten zoals Kodak Flexcel NX systemen en platen, bestaande verpakkingsoplossingen en touchsensorfilms focust op klanten in de verpakkingsindustrie en bij de OEM-displaypartners.-Software and Solutions divisie: omvat Kodak Technology Solutions, dat in samenwerking met Kodak Research Labs de go-to-marketstrategie zal uitstippelen om Kodak innovaties te gelde te maken en prioriteiten te stellen in de uitvoering. Verder bestaat deze divisie ook uit Kodak Unified Workflow Solutions; Brand Protection Solutions; Kodak Services for Business; en Design 2 Launch oplossingen voor beheer en coördinatie van het gebruik van brand assets.-Consumer and Film divisie: Kodak's meest consumentgerichte divisie. Deze biedt inkjetoplossingen voor consumenten, films voor de filmindustrie, commerciële films, synthetische chemicaliën en brand licensing. Deze tak is verantwoordelijk voor het verkennen van nieuwe kansen in de markt voor consumentenproducten.Kodak brengt haar huidige vier regionale verkooporganisaties tot twee terug: Europa, Verenigde Staten en Canada, Australië en Nieuw-Zeeland (EUCAN-regio) en Azië, Latijns-Amerika, het Midden-Oosten en Afrika (ALMA-regio). Deze zullen worden geleid door John O'Grady, Managing Director, EUCAN, en Vice President, Kodak, en Lois Lebegue, Managing Director, ALMA, en Vice President, Kodak. Gemeenschappelijke service en backofficeondersteuning zal voor alle bedrijven worden verzorgd in een shared service centre in elke regio.Deze veranderingen gaan in op 1 januari 2015.