De afgelopen drie weken kregen marketingprofessionals de kans om hun stem uit te brengen voor het meest gesmaakte marketingboek van 2022. Drieëntwintig procent van de bijna 3.100 deelnemers koos voor 'Kom op!' van Marc Michils, algemeen directeur bij Kom op tegen Kanker en in een vorig leven communicatie-expert (o.a. bij VVL BBDO, Quattro en Saatchi & Saatchi).

Marketing in social profit

"Uiteraard ben ik superblij en zeer vereerd dat 'Kom op!' het Marketing Book of the Year 2022 is geworden", reageert Marc Michils. "Succesvolle marketing in de social profit, natuurlijk kan dat! In het boek leg ik uit hoe en waarom. En ik beschouw de prijs ook als een aanmoediging om de basisboodschap van het boek verder uit te dragen: vooruitgang creëer je door elkaar te stimuleren, niet door elkaar te kleineren."

Naast het boek van Marc Michils vervolledigen nog twee andere marketingboeken het podium. Het boek 'Dit is marktonderzoek. Van mening naar feit.' van de hand van Marc De Laet, Frederik Picard en Pol Toye haalde met 21 procent van de stemmen de tweede plaats. Jorg Snoeck en Pauline Neerman, met het boek 'The Future of Shopping', volgden op de derde plaats met 15,5 procent van de stemmen.

Op 21 maart zal Michils te gast zijn op het Marketing Café dat BAM organiseert. Daar zal hij een presentatie geven over zijn boek.

De afgelopen drie weken kregen marketingprofessionals de kans om hun stem uit te brengen voor het meest gesmaakte marketingboek van 2022. Drieëntwintig procent van de bijna 3.100 deelnemers koos voor 'Kom op!' van Marc Michils, algemeen directeur bij Kom op tegen Kanker en in een vorig leven communicatie-expert (o.a. bij VVL BBDO, Quattro en Saatchi & Saatchi)."Uiteraard ben ik superblij en zeer vereerd dat 'Kom op!' het Marketing Book of the Year 2022 is geworden", reageert Marc Michils. "Succesvolle marketing in de social profit, natuurlijk kan dat! In het boek leg ik uit hoe en waarom. En ik beschouw de prijs ook als een aanmoediging om de basisboodschap van het boek verder uit te dragen: vooruitgang creëer je door elkaar te stimuleren, niet door elkaar te kleineren."Naast het boek van Marc Michils vervolledigen nog twee andere marketingboeken het podium. Het boek 'Dit is marktonderzoek. Van mening naar feit.' van de hand van Marc De Laet, Frederik Picard en Pol Toye haalde met 21 procent van de stemmen de tweede plaats. Jorg Snoeck en Pauline Neerman, met het boek 'The Future of Shopping', volgden op de derde plaats met 15,5 procent van de stemmen.Op 21 maart zal Michils te gast zijn op het Marketing Café dat BAM organiseert. Daar zal hij een presentatie geven over zijn boek.