De overname van Charterhouse past in de strategie van Konica Minolta om in het beheer van drukdiensten te investeren. Konica Minolta wil meer bepaald het beheer van drukdiensten (SGI) combineren met marketingdiensten (SGM), en geoptimaliseerde drukdiensten (SIO) met adviezen op het vlak van administratieve processen (CPC). Met dat concept wil Konica Minolta zijn dienstenaanbod uitbreiden om aan de vragen van zijn klanten op het vlak van drukwerk tegemoet te komen, en tegelijk de sector van het handelsdrukwerk warm te maken voor een overstap naar de digitale technologie.

Charterhouse levert marketingdiensten, zowel beheer als productie, voor internationale merken in 35 Europese markten, waaronder België. Het bedrijf behoudt zijn huidige naam en directieploeg.

De overname van Charterhouse past in de strategie van Konica Minolta om in het beheer van drukdiensten te investeren. Konica Minolta wil meer bepaald het beheer van drukdiensten (SGI) combineren met marketingdiensten (SGM), en geoptimaliseerde drukdiensten (SIO) met adviezen op het vlak van administratieve processen (CPC). Met dat concept wil Konica Minolta zijn dienstenaanbod uitbreiden om aan de vragen van zijn klanten op het vlak van drukwerk tegemoet te komen, en tegelijk de sector van het handelsdrukwerk warm te maken voor een overstap naar de digitale technologie. Charterhouse levert marketingdiensten, zowel beheer als productie, voor internationale merken in 35 Europese markten, waaronder België. Het bedrijf behoudt zijn huidige naam en directieploeg.