"Door het samengaan en het bundelen van krachten kunnen we al onze relaties in de retail nóg beter ontzorgen dan we nu al doen", stelt Niels Bek, de eigenaar van BEK 1 op 1 publiceren. "De naam Bek blijft gewoon bestaan in de markt. Ook het pand en de medewerkers blijven. Dus wat dat betreft verandert er niets."

Huis-aan-huis folders

Het familiebedrijf, opgericht in 1968, profileert zich als een fullservice communicatiebedrijf voor de retail- en FMCG-sector. BEK werkt voor grote klanten als Brabantia, Jumbo, Makita, Primark, enzovoort. Het bedrijf telt zo'n tweehonderd medewerkers en is gespecialiseerd in handling en fulfilment van POS-materiaal.

Koninklijke Drukkerij Em. De Jong, met hoofdkantoor op de grens van Nederland en België in Baarle-Nassau, heeft verschillende vestigingen in Nederland, Duitsland en België (Mercator Press in Jabbeke en Dessain Printing in Mechelen). De familiale drukkerijgroep met 1350 medewerkers is een van de belangrijke spelers op de Europese markt van huis-aan-huis reclamefolders. De groep investeerde het afgelopen jaar in drie nieuwe Heidelberg Speedmaster offsetpersen en een Landa Nanotechnologie drukpers.

"Door het samengaan en het bundelen van krachten kunnen we al onze relaties in de retail nóg beter ontzorgen dan we nu al doen", stelt Niels Bek, de eigenaar van BEK 1 op 1 publiceren. "De naam Bek blijft gewoon bestaan in de markt. Ook het pand en de medewerkers blijven. Dus wat dat betreft verandert er niets."Het familiebedrijf, opgericht in 1968, profileert zich als een fullservice communicatiebedrijf voor de retail- en FMCG-sector. BEK werkt voor grote klanten als Brabantia, Jumbo, Makita, Primark, enzovoort. Het bedrijf telt zo'n tweehonderd medewerkers en is gespecialiseerd in handling en fulfilment van POS-materiaal.Koninklijke Drukkerij Em. De Jong, met hoofdkantoor op de grens van Nederland en België in Baarle-Nassau, heeft verschillende vestigingen in Nederland, Duitsland en België (Mercator Press in Jabbeke en Dessain Printing in Mechelen). De familiale drukkerijgroep met 1350 medewerkers is een van de belangrijke spelers op de Europese markt van huis-aan-huis reclamefolders. De groep investeerde het afgelopen jaar in drie nieuwe Heidelberg Speedmaster offsetpersen en een Landa Nanotechnologie drukpers.